عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

تقدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از گروه مامایی و مدافعان سلامت مرکز آموزشی درمانی حمایت مادران شهید اکبر آبادی

دکتر کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران همزمان با روز جهانی ماما از مرکز آموزشی درمانی حمایت مادران شهید اکبر آبادی بازدید کرد.

به نقل از روابط عمومی بیمارستان اکبرآبادی: همزمان با روز جهانی ماما در پانزدهم اردیبهشت ماه دکتر کوهپایه زاده رییس دانشگاه از گروه مامایی و مدافعان سلامت مرکز آموزشی درمانی حمایت مادران شهید اکبر آبادی تقدیر کرد.
دکتر کوهپایه زاده ضمن تبریک این روز به  همکاران ماما و کارکنان مستقر در این مرکز به همراه معاون فنی و اجرایی و مدیریت پرستاری مرکز از قسمت های مختلف و بخش های درمانی بازدید و از ماماهای تمامی بخش ها تقدیر و تشکر کردند.
ایشان طی بازدید به عمل آمده از بخش های IVF ، سزارین و اورژانس ، با توجه به تعداد اساتید نازایی و پره ناتالوژیست و امکانات موجود در بخش ها، توانایی پذیرش در زمینه فلوشیپ نازایی و پره ناتال را در این مرکز بررسی کرده و خواهان راه اندازی دوره های تخصصی رشته های زنان و نازایی شد.
وی اظهار کرد: تلاشهای بیشتری جهت حضور رشته های علوم پایه مطابق با نیاز بیمارستان صورت پذیرد.
در ادامه در خصوص مسائل و مشکلات جاری بیمارستان و پروژه های در حال ساخت و مشکلات برق مرکز و پیگیری های مربوطه توضیحاتی بیان نمود و برای رفع مشکلات مرکز بحث و تبادل نظر شد.