عمومی | بنیاد ملی نخبگان

نشست هم‌اندیشی «چگونه یک خانواده کارآفرین بسازیم» برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های نخبگانی با محوریت نهادینه‌کردن فرهنگ کارآفرینی و اشتغال‌‎زایی در مستعدان‌برتر، نشست هم‌اندیشی نخبگان و استعدادهای‌‎برتر استان اصفهان با حضور کوروش خسروی؛ عضو شورای شهر اصفهان، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان، مدرس و محقق کارآفرینی با موضوع «چگونه یک خانواده کارآفرین بسازیم» برگزار می‌شود.

این نشست بنا بر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ضرورت پرهیز از تشکیل اجتماع، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد که البته به دلیل محدودیت‌ زیرساخت‌های لازم، اولویت شرکت در این برنامه با افرادی است که در سه سال گذشته از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند شده‌اند.

لازم به ذکر است، از ابتدای سال ۱۳۹۸ جلساتی تحت عنوان «هم‌اندیشی نخبگان با مسئولان استان» در بنیاد نخبگان استان اصفهان برنامه‌ریزی و اجرا شده است که این جلسه، چهارمین نشست از این دست جلسات است.

این نشست، از ساعت ۱۷:۳۰ الی۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا حضور در این نشست، به سامانه بنیاد نخبگان استان اصفهان مراجعه کنند.