عمومی | دانشگاه فرهنگیان

ارتقاء دانشگاه، نیازمند جریان خبری پویا است

دکتر حمیدرضا حوری، مشاور رئیس و مدیر کل دفتر مرکزی حراست دانشگاه فرهنگیان، از تشکیل ستاد خبری حراست مرکزی این دانشگاه خبر داد و گفت: ارتقاء دانشگاه، نیازمند جریان خبری پویا است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، جلسه ویدئو کنفرانس ستاد خبری دفتر مرکزی حراست با حضور مسئولان حراست مدیریت امور پردیس ها و کارشناسان حراست تابعه سراسر کشور در سالن اجتماعات شهید چمران ستاد مرکزی این دانشگاه، دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این جلسه، دکتر حمیدرضا حوری، مشاور رئیس و مدیر کل دفتر مرکزی حراست دانشگاه تصریح کرد: حراست با خبر زنده است.

وی، شناخت هر گونه تهدید و ضعف توسط کارشناسان حراست و تبدیل آن به فرصت را لازم و ضروری خواند و با تاکید بر تعامل و ارتباط بیش از پیش مسئولان و دانشجو معلمان گفت: در همین راستا اداره کل حراست مرکزی سازمان با تشکیل ستاد خبری در صدد تحقق اهداف پیش رو به منظور دستیابی به وضعیت مطلوب است.

در ادامه این جلسه، رزاقیان، رئیس ستاد خبری حراست مرکزی دانشگاه، از اهمیت و جایگاه خبر سخن گفت و افزود: نگاه تحلیلی به موضوع و ارائه راهکار و پیشنهاد مناسب، از اهم موارد به شمار می رود.

وی، با تاکید بر تعامل با مدیران استان، روسای پردیس ها و مراکز، همکاران و دانشجویان خاطر نشان کرد: نگاه ویژه به آسیب های دانشجویی برای کاستن از آسیب های اجتماعی ضروری است. به همین منظور ستاد خبری می تواند برای پیش بینی و پیشگیری از هر گونه تهدید و جلوگیری از رخدادهای بحران دانشجویی و همچنین ارائه راهکار و پیشنهاد سازنده موجب حرکت اصلاحی در سطح کلان کشور شود.

زینلی، عضو ستاد خبری حراست مرکزی دانشگاه، در پایان فعالیت نیروهای حراست در راستای آگاهی بخشی به مدیران در تصمیم سازی و تصمیم گیری های صحیح را مهم دانست و با تاکید بر به روز بودن کارکنان این حوزه اظهار داشت: رصد به موقع موضوعات پیرامون و تحلیل درست توام با ارائه راهکار مناسب، اقدامی اثرگذار برای دستیابی و رسیدن به اهداف دانشگاه به شمار می رود.