عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مشهد نتایج خوبی در بحث مبارزه با کرونا گرفته است

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در راستای مدیریت بیماری کرونا در استان خراسان رضوی اظهار کرد: وضعیت خوب استان در ارتباط با کرونا در مقایسه با دیگر استان‌های کشور، نشان‌دهنده تلاش‌های ایثارگرانه و دلسوزانه ستاد استانی مبارزه با کرونا در خراسان رضوی بوده است، این استان در بحث مقابله با ویروس کرونا به‌صورت علمی عمل کرده و از ظرفیت بخش‌های علمی به‌خوبی بهره برده است.

به گزارش وب دا، دکتر سیدمحمدحسین بحرینی در نشست کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا در خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم به اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: در این ایام نام و یاد اساتید درگذشته دانشگاه علوم پزشکی مشهد را گرامی می‌داریم و همواره معتقدیم که معلمی شغل انبیاست و هنر اساتید و معلمان در پرورش نخبگان جامعه در عرصه‌های مختلف همچون پزشکی بوده است.

رییس ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونا  با بیان اینکه کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا اقدامات قابل توجهی در طول مدت ۸۰ روز کرونایی داشته است، افزود: کمیته علمی یکی از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بحث مبارزه با کرونا بود، ما از روز نخست به‌جای اکتفا به دستورالعمل‌های ابلاغی، به‌صورت ویژه در این مبحث ورود پیدا کردیم، ما اساتیدی داریم که جزو نخبگان علمی و پزشکی بوده و با شرایط مردم در حوزه‌های مختلف به‌خوبی آشنا هستند.

دکتر بحرینی با بیان اینکه مصوبات ستاد مبارزه با کرونا حاصل تصمیم‌گیری‌های کمیته علمی بوده است، گفت: کمیته علمی تنها برمبنای مباحث تخصصی علمی تصمیم‌گیری کردند و این موارد از سوی مقامات ارشد استانی به مجموعه‌های مختلف ابلاغ شد.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در راستای مدیریت بیماری کرونا در استان خراسان رضوی تصریح کرد: مشهد نتایج خوبی در بحث مبارزه با کرونا گرفته و از کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا در خراسان رضوی می‌خواهیم دلایل علمی این افتخار حاصله را تدوین کرده و به بهترین شکل ممکن اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: یکی از عللی که افتخارات مشهد در بحث مبارزه با کرونا به همراه داشت وحدت و همدلی میان تمامی خادمان مردم در بحث مبارزه با کرونا بود که منجر به نتایج مثبت در این زمینه شد.

{jcomments on}