عمومی | دانشگاه فرهنگیان

برنامه ما در تربیت معلم آینده، فعالیت در مکتب حاج قاسم سلیمانی است

دکتر علی محمدی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در جلسه ویدیو کنفرانس با کارشناسان  و مدیران فرهنگی سراسر کشور ضمن قدردانی از اقدامات اخیر حوزه فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی  گفت : جذب حداقل ۵۰% از دانشجویان و ارایه ۵۰% از برنامه های ادارات معاونت فرهنگی و اجتماعی در ایام تعطیلی دانشگاه جهت استفاده دانشجو معلمان یک اقدام جهادی است.
عضو هیات رییسه با اشاره به اهمیت فضای مجازی تاکید کرد : همزمان با شروع فعالیت درفضای مجازی کارگروه تدوین نظامنامه فضای مجازی در این معاونت تشکیل و مقدمات انتقال کلیه فعالیت های فعلی این معاونت به شبکه های داخلی فراهم شده  و این مهم حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه محقق خواهد شد.
دکتر محمدی در ادامه افزود : هدایت دانشجو معلمان به حوزه فعالیت های قرآنی و دینی به مناسب ایام ماه مبارک رمضان و گرامی داشت مقام معلم در اردیبهشت ماه را از اولویت برنامه های حوزه فرهنگی و اجتماعی در این معاونت دانست.
محمدی گفت : در نظر داریم با مشارکت دانشجو معلمان ابعاد شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی را بررسی و از طریق فراخوان عمومی آثار برتر را در کتابی تحت عنوان شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی کامل و برتر برای نسل جوان و معلمان آینده معرفی نماییم. محمدی با تاکید بر لزوم پرورش معلمان آینده در مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: نباید گرفتاری های کنونی ما را از مسئولیت خطیر تربیت معلم و هدف مهم الگوسازی و الگودهی غافل کند.
در ادامه این جلسه مدیران حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و کارشناسان فرهنگی و اجتماعی سراسر کشور به بیان دیدگاه های خود در خصوص اقدامات اخیر معاونت فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی و ضرورت حفظ و انسجام آن در برنامه های آینده تاکید کردند.