عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تاکنون ۳۴۰ مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری بهبود یافته اند

به گزارش وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از بهبود حال ۳۴۰ مبتلای به کرونا در این استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: این تعداد از بهبود یافتگان کسانی هستند که یا پس از مراقبت و درمان در مراکز درمانی ترخیص شده و یا در منزل تحت درمان و قرنطینگی قرار گرفته اند.
وی اظهار داشت: از زمان شیوع بیماری، تا کنون ۱۱۵۴ بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.
دکتر شیرانی، تعداد افراد نمونه گرفته شده بستری و سرپایی را ۱۸۷۷ نفر اعلام کرد و افزود: هم اکنون ۴۲ بیمار مثبت قطعی یا مشکوک به کرونا و در انتظار تایید یا رد پاسخ نمونه های گرفته شده در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در تشریح، آمار جدید بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری در یازدهمین روز از اردیبهشت ماه سال ۹۹ افزود: با مثبت اعلام شدن آزمایشات ۱۳ بیمار مشکوک طی ۲۴ ساعت گذشته ، کل موارد مبتلا از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده ۳۸۲ نفر می باشد.
وی گفت: متاسفانه طی ۲۴ساعت گذشته ، با یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ ، مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان به ۲۶ نفر رسید.