عمومی | دانشگاه صنعتی قم

‫پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم بمناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر رضائی نور رییس دانشگاه صنعتی قم در پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز بزرگداشت مقام و ارزش والای معلم را به تمامی اساتید و معلمان، به خصوص اساتید فرهیخته ی دانشگاه صنعتی قم تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقْرَاْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ خَلَقَ الْاِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ- اقْرَاْ وَ رَبُّکَ الْاَکْرَمُ- الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ

عرصه تعلیم و تربیت از مهمترین زیرساخت های تعالی همه جانبه کشور و امکان جدی برای ارتقاء سرمایه انسانی شایسته در عرصه‌های گوناگون است . از این رهگذر  معلمان واساتید فرهیخته ، ازجمله موثر ترین ارکان نظام تعلیم و تربیت به شمار می آیند و در سایه تلاش آنان احیای تمدن عظیم اسلامی و حضور سازنده و فعال و پیشرو در میان ملتها و تربیت انسان‌های عالم ،آزاده و اخلاقی ، رقم خواهد خورد.

روز معلم مناسبت ارزشمندی برای یادآوری این مسئولیت خطیر معلمان در امر تعلیم و تربیت است ، چراکه هیچ ملتی بدون داشتن نسلی دانا ودارا  ازکرامت وارزش های انسانی ، نمی تواند  توانا شود و به اهداف والای خود برسد.

اینجانب در سالروز بزرگداشت مقام والای معلم، ضمن تکریم وبزرگداشت مقام والای  استاد شهید، مرتضی مطهری و تبریک این روز به تمامی معلمان و اساتید این مرز و بوم به خصوص اساتید دانشگاه صنعتی قم ، استدعای موکد دارم نسبت به بدیعه پردازی ونوآوری برای گسترش خدمات وتولید انبوه فرآورده های علمی وپژوهشی درسالی که مزین به سال جهش تولید شده است بابهرمندی از تمام ظرفیت های داخلی ، با صبر و عشق به امر آموزش و هدایت دانشجویان پرداخته و در راه توسعه علمی و رساندن کشور به قله های رفیع پیشرفت و جهش تولید در همه عرصه ها،اهتمام بیش ازپیش مبذول فرمائید.

از خداوند متعال توفیق روز افزون شما عزیزان را که مایه امید ملت و راهشگا و راهنمای کشور در تمامی امور هستید ، مسئلت دارم .

دکتر جلال رضائی نور
رئیس دانشگاه صنعتی قم