عمومی | دانشگاه فرهنگیان

ارتباط مستمر و اثربخش با دانشجویان و ایجاد امید در دانشگاه

دکتر انصاری راد معاون دانشجوییی و سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا با حضور اعضای هیات رییسه دانشگاه در جلسه ویدیو کنفرانس با مدیران استانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تبریک این روز به معلمین و اساتید عرصه فرهنگ و آموزش و پرورش نکاتی در خصوص ستاد پیشگیری از کرونا بیان کرد

وی بیان کرد پیرو دستور موکد دکتر خنیفر،  با سی و یک استان کشور تماس تلفنی برقرار نموده و در مورد امکانات و اقلام غذایی و موارد مورد نیاز استان ها شخصا صحبت کردم. وی ادامه داد: همچنین در خصوص موا غذایی که برای اردیبهشت ماه در انبار گنجانده شده  و برای مواد غذایی که دارای تاریخ انقضا هستندتدابیر لازم انجام شد.
سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا تاکید کرد: انبار و انبارداری از مهم‌ترین بخش‌های یک سازمان و یا دانشگاه است، زیرا بخش بزرگی از دارایی‌های ان مجموعه در موجودی‌های انبار آنها انباشته شده است.
وی افزود: موجودی کالاهای انبار باید در محل‌های امن و به صورت منظم نگهداری شود و به تاریخ تولید و انقضا مواد غذایی توجه گردد و هرچه سریع تر ان دسته از مواد غذایی مصرف گردد، البته چیدمان باید به نحوی باشد که دسترسی و مشاهده انان به آسانی امکان پذیر باشد.

در ادامه سخنان دکتر انصاری را،  به موضوع مشاوره تلفنی و مشاوره مجازی تاکید شد  و ایشان در این خصوص بیان کرد: در پی شیوع گسترده ویروس کرونا و ضرورت حضور در خانه، حجم اضطراب، شکل‌گیری فضای پر تشویش کنونی و نیاز مبرم دانشجومعلمان به مشاوره‌های تخصصی در حوزه‌های روانی و معنوی، دستورالعمل ها و بخشنامه های مشاوره تلفنی به استان ها ارسال شد که در این خصوص اساتید مشاوره و روان شناسی دانشگاه خدمات تلفنی را ارائه خواهند داد.

وی  ضمن قدردانی از استان ها و دانشجومعلمان پر تلاش بیان کرد: گزارش های استان ها مربوط به کمپین ملی هر دانشجو معلم یک سفیر سلامت با شعار در خانه در قالب پوستر، مسابقات، برنامه های خلاقانه دریافت شد.

دکتر انصاری راد افزود: طرح ورزش در خانه نیز به استان ها ارسال شد که موجب افزایش نشاط دانشجویان، ایامی که در قرنطینه خانگی هستند می گردد.
وی ادامه داد: طرح پذیرش دانشجومعلم برای سال جدید در هیات رییسه مصوب شد و  با هماهنگی معاونت اموزش بخشنامه ای به استان ها ارسال می گردد که  ظرفیت پذیرش استان ها و پیشنهادها ی کاربردی جمع اوری و بررسی گردد.

دکتر انصاری راد تاکید کرد: در این ایام مدیران محترم نسبت به  بازدیدها، تجهیز و تعمیرات فضاها اقدامات لازم را انجام نمایند.

وی خبر داد مناقصه خرید دیک های صنعتی فردا انجام خواهد شد و استان هایی که اشپزخانه سنتی دارند اعلام نمایند تا در اختیارشان قرار گیرد.

دکتر انصاری راد در جلسه ویدیو کنفرانس با مدیران استانی دانشگاه فرهنگیان مطرح کرد:  ارتباط مستمر و اثربخش دانشگاه با دانشجویان و اولیا انها حائز اهمیت است و افزود: ایجاد تعامل و امید در دانشگاه باید یکی از دغدغه های مدیران باشد. وی تاکید کرد: امید، نشاط و رضایتمندی دانشجویان از راهبردهای معاونت دانشجویی دانست
'گفتنی است دکتر انصاری راد در پایان جلسه ویدیو کنفرانس از تلاش بی وقفه همکاران استانها کمال تشکر را داشت.