عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

کمک های شورای شهر در روزهای سخت درگیری جامعه با ویروس کرونا، انرژی مضاعفی به حوزه سلامت داد

دکتر پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر قزوین؛ گفت: کمک های شورا در روزهای سخت درگیر شدن جامعه با ویروس کرونا، انرژی مضاعفی به حوزه سلامت داد. وی افزود که روزهای سختی را در کنار ما بودید و بابت آن، قدردان هستیم.

مسوول سلامت استان قزوین، اذعان کرد این جلوه های بی نظیر حمایت و همکاری مردم و مسوولان با کادر بهداشت و درمان، برگ زرینی شد که به یقین در تایخ ثبت خواهد شد و تا مدت ها در اذهان به یاد می ماند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین، شورا را نماد مردم سالاری و خدمتگزاری در جامعه عنوان کرد و گفت: ارتقای خدمات شهری و ارتباط مناسبی که بین حکومت و مردم به واسطه شورا برقرار شده است، بی بدیل است.

دکتر نامدار اذعان کرد که خوشنود هستیم که با مقوله های سلامت و فرهنگ، مانوس هستند و این باعث ارتقای سلامت جامعه خواهد شد.

نامگذاری بلواری به نام مدافعان سلامت در قزوین

حکمت الله داودی، رییس شورای اسلامی شهر قزوین نیز با اذعان به اینکه مجموعه بهداشت و درمان، با تلاش های ایثارگرانه، در تاریخ قزوین و حتی ایران، ماندگار شدند؛ گفت: آنان توانستند با وجود تحریم ها که کار مقابله با ویروس کرونا را سخت تر کرد؛ این بیماری را مدیریت کنند؛ به همین دلیل، در قزوین، بلواری به نام مدافعان سلامت، نامگذاری خواهد شد.

داودی با بیان اینکه اِلمان مدافعان سلامت به عنوان یادمان ایثارگرهای آنان، ساخته و رونمایی خواهد شد؛ گفت: در آیینی از پزشکان، پرستاران و بطور کلی، کادر بهداشت و درمانی درگیر با درمان بیماران کرونایی، قدردانی خواهد شد.

رونمایی از جایگاه واقعی حوزه سلامت در جامعه

دکتر زهرا یوسفی، رییس کمیته ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین نیز با قدردانی از تلاش های کادر سلامت؛ گفت: ویروس کرونا، با وجود مشکلاتی که برای جامعه، مردم و بویژه حوزه سلامت به وجود آورد؛ ولی باعث شد تا مردم و مسوولان، جایگاه واقعی کادر سلامت و ارزش کار آنان را متوجه شوند. وی حضور کادر بهداشتی و درمانی در سر کار خود و برای درمان بیماران، اقدامی شجاعانه توصیف کرد.

دکتر یوسفی، رویکرد شورا را ایجاد شرایط حقوق و رفاه شهروندی و ایجاد نشاط و سلامت برای مردم اعلام کرد. وی افزود که هر جایی که ورود شورا باعث کمک به حوزه سلامت شود، از آن دریغ نخواهد شد.
در پایان این دیدار از رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با اهداء لوح و تقدیم گل تقدیر شد.