عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون درمان دانشگاه ؛ مردم همچنان به فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از کرونا توجه جدی داشته باشند

جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ستاد مبارزه با کرونا تاکید کرد: برای کنترل و مهار بیماری کووید-۱۹، مردم همچنان به فاصله گذاری اجتماعی توجه جدی داشته و در این زمینه با خادمان سلامت، همکاری داشته باشند.

دکتر شاپور بدیعی در گفتگو با وب دا ضمن قدردانی از تمامی تلاش گران عرصه سلامت  و سازمان ها و ارگان ها درکنترل و مبارزه با کووید-۱۹ اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و ضرورت راه اندازی برخی از مشاغل، باید این موضوع را نیز مورد توجه قرار داد که بیماری کرونا همچنان در تمام دنیا از جمله ایران وجود دارد و ما نباید از کنار این موضوع به سادگی عبور کنیم.

وی تصریح کرد:  بیماری کووید-۱۹ "دشمنی است که مقر مشخصی ندارد" که بتوان با تدابیری آن را از بین برد بنابراین بهترین راهکار این است که یاد بگیریم که چگونه با این ویروس مقابله کنیم تا بیمار نشویم.

دکتر بدیعی با بیان اینکه میزان پذیرش و موارد بیماری در مناطق زیر پوشش دانشگاه نوسان دارد خاطر نشان کرد: در یکی دو روز اخیر به طور مجدد میزان ابتلا  بیماری کووید-۱۹ افزایش یافته است بنابراین از مردم درخواست می شود به توصیه های بهداشتی به طور جدی عمل کنند و فاصله گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از مردم و تمامی دست اندرکاران و مسئولان ارشد استانی که در مدت بیش از دو ماه نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای کنترل و مدیریت بیماری کووید-۱۹ داشته اند  خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که ویروس همچنان در جامعه هست و قدرت انتقال دارد بنابراین لازم است که مردم همچنان به همکاری خود با خادمان سلامت ادامه دهند.

{jcomments on}