عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پی درگذشت استاد پیشکسوت دانشگاه

رییس دانشگاه علوم پرشکی مشهد در پیامی ضمن تسلیت در گذشت استاد پیشکسوت گروه رادیولوژی دانشگاه "مرحوم دکتر احمد صاحب علم" به جامعه پزشکان استان خراسان رضوی تاکید نموده است: مشیت الهی بر این تعلق گرفته است که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتمزده به انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش درفراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

به گزارش وب دا، دکتر سید محمد حسین بحرینی در این پیام آورده است: بار دیگر جامعه پزشکی در فراق و فقدان استادی از اساتید پیشکسوت خود به غم می نشیند. مرحوم دکتر احمد صاحب علم، الگویی از یک معلم فرهیخته دانشگاه، طبیب حاذق و خدوم و خدمتگزاری اخلاق مدار و آزاده بود. او در زندگی علمی و ثمربخش خود از هیچ کوششی برای درمان بیماران، تربیت دانشجویان، اجرای طرحهای تحقیقاتی در راستای ارتقاء سلامت جامعه و خدمت صادقانه به مردم دریغ نکرد.

اندوه جامعه پزشکی و دانشگاهی در پی درگذشت استاد فرزانه دکتر "احمد صاحب علم" قابل وصف نیست و بدون شک خاطره این استاد فرهیخته بر یادها و خدمات ارزشمند ایشان تا ابد بر دفتر افتخارات علمی کشور ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، این مصیبت دردناک را به همه دانشگاهیان، اعضای جامعه علوم پزشکی و خانواده محترم ایشان بخصوص همکار ارجمند "آقای دکتر رسول صاحب علم" تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای این استاد بزگوار رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم. بدون شک خدمات صادقانه و ارزشمند ایشان در حوزه علم و خدمت به خلق نزد پروردگار بی پاداش نخواهد ماند.

دکتر احمد صاحب علم از اساتید پیشکسوت گروه رادیولوژی بود که پس از یک دوره طولانی بیماری روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

روحش  شاد و یادش  گرامی باد.

{jcomments on}