عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

فعالیت پایگاه های اهدای خون در ماه مبارک رمضان

در ایام ماه مبارک رمضان پایگاه های اهدای خون مشهد مقدس و شهرستانهای استان خراسان رضوی پس از افطار آماده پذیرش داوطلبان ایثارگر اهدای خون خواهند بود .

به گزارش وب دا، پایگاه های اهدای خون مشهد شامل پایگاه امام رضا ( ع ) واقع در میدان شریعتی ( تقی اباد ) ابتدای خیابان دانشگاه – پایگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی (میلاد) واقع در بولوار استقلال، بین استقلال ۲ و ۴– پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی ۲۸ منطقه قاسم آباد –پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب ۳۳ در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۱ الی ۱ بامداد آماده پذیرش داوطلبان خواهند بود .

همچنین پایگاه امام رضا ( ع ) در مشهد مقدس همه روزه در ماه مبارک رمضان صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۳ فعال و داوطلبانی که مایل به اهدای خون در صبح باشند میتوانند به این پایگاه در ساعت اعلام شده مراجعه نمایند .

اداره کل سازمان انتقال خون خراسان رضوی از همه اقشار مردم خداجو و نوعدوست دعوت نمود برای حفظ ذخایر انواع فراورده های خونی و تامین نیاز حیاتی بیماران به این فراورده ها ، در طول ایام ماه مبارک رمضان نیز به پایگاهها مراجعه و با اهدای خون خویش از زیباترین انفاق در ماه انفاق و عبادت بهره مند گردند .

مردم نوعدوست می توانندساعتی پس از افطار برای اهدای خون به پایگاهها مراجعه نموده و پس از اهدای خون تا سحر ، تغذیه مناسبتری همراه با مصرف بیشتر مایعات داشته و در طول روز از فعالیتهای سنگین پرهیز نمایند و در معرض مستقیم نور خورشید و گرما قرار نگیرند .

{jcomments on}