عمومی | دانشگاه شهرکرد

تقدیر از چهار عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد به عنوان مجری طرح برگزیده در رفع مشکلات و رونق تولید استان های کشور


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فنآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دکتر مجید ابن علی حیدری عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد برای  طرح" ارتقاء و بروزرسانی تصفیه خانه مجتمع چم کاکا با بکارگیری سیستم اسکاداد تله متری جهت مدیریت هوشمند تجهیزات و الکترو پمپ ها با دانش بومی ایرانی" و از دکتر رحیم برزگر، دکتر سعید ریزی و دکتر مهدی قاسمی ورنامخواستی سه عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد برای طرح" تولید پایه های تجاری از شاخه بریده به روش استنتینگ تحت شرایط نور مصنوعی( LED )" به عنوان مجری طرح برگزیده در رفع مشکلات و رونق تولید استان های کشور تقدیر کرد.

دکتر مسعود برومند در این تقدیر نامه ها آورده است: نظر به تلاش های مستمر شما در ارتباط صنعت و دانشگاه و فعال ساختن ظرفیت های بالقوه و استفاده ی مطلوب از فرصت های این عرصه در جهت فناوری و پاسخگویی به نیازهای استانی و منطقه ای بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر این وزارت ازاین طرح ها به عمل می آید.

لازم به ذکر است، دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه شهرکرد در مردادسال ۱۳۹۸ به برگزاری فراخوان نسبت به شناسایی و جمع آوری طرح هایی که دانشگاه ها و مراکز پژوهش و فناوری در سطح استان در راستای رونق تولید، رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و صنعتی انجام داده اند، اقدام نمود. پس از ارزیابی و داوری طرح های دریافتی، سه طرح برگزیده در سطح استان انتخاب و به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند. مجریان هر سه طرح برگزیده استانی از دانشگاه شهرکرد بوده و در هفته پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۸ مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند. همچنین از بین سه طرح برگزیده استانی که به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند، دو طرح مذکور توسط معاونت پژوهش و فناوری وزارت پژوهش و فنآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.