عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بازدید نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان های خط مقدم مبارزه با کرونا

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان های خط مقدم مبارزه با کرونا ضمن بازدید از روند خدمات رسانی در جریان اقدامات انجام شده در مدیریت کووید-۱۹ قرار گرفت.

دکتر قاضی زاده هاشمی با حضور در بیمارستان های امام رضا(ع) و کودکان اکبر ضمن بازدید از بخش های بستری بیماران در جریان روند اقدامات انجام شده قرار گرفت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در ارائه خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کووید-۱۹ اظهار کرد: علی رغم اینکه استان خراسان رضوی دومین استان پرجمعیت کشور محسوب می شود اما مدیریت و سازمان دهی استاندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و همکاری موثر مردم موجب شد که میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری از میانگین کشوری پایین تر باشد.

دکتر قاضی زاده با بیان اینکه با اقدامات مطلوبی که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت گرفت در حال حاضر فشار و مشکلات در تامین ملزومات و تجهیزات پزشکی کاهش یافته است اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد شکست ویروس کووید-۱۹ باشیم و مراکز بهداشتی و درمانی به شرایط عادی خود بازگردند.

وی تصریح کرد:  اقدامات موثر  دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مدیریت بیماران موجب شده است که در حال حاضر شاهد شرایط بحرانی در مراکز خط مقدم مبارزه با کرونا نباشیم.

{jcomments on}