عمومی | دانشگاه اردکان

پیام ریاست محترم دانشگاه به مناسبت هفته سلامت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، ریاست محترم دانشگاه اردکان با صدور پیامی به مناسب هفته سلامت ضمن تبریک این مناسبت از زحمات کلیه ی فعالین و مدافعان حوزه سلامت قدردانی کردند.شایان ذکر است، ایشان در نامه ای جداگانه از مسئولین حوزه بهداشت و درمان استان و شهرستان نیز تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

متن پیام بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
جامعه سالم بستر ساز توسعه، رشد و شکوفایی کشور در همه زمینه هاست و محقق شدن سلامت اجتماعی منوط به وجود سلامت در حوزه های جسم و روان آحاد جامعه می باشد، در این راستا نقش بخش و دست اندرکاران سلامت بر هیچ کس پوشیده نیست.
هم اکنون که هفته سلامت، مصادف با درگیری جامعه جهانی در مواجهه با بیماری کرونا به عنوان چالشی سخت می باشد، اهمیت و جایگاه سلامت و نقش حوزه بهداشت و درمان در تامین این مهم، بیش از پیش بر همگان آشکار گشته است. فرصت را مغتنم شمرده و در راستای شعار هفته سلامت با عنوان «حمایت همگانی از مدافعان سلامت» قدردانی خود و جامعه دانشگاه اردکان از تلاش ها ‌های فداکارانه مدافعان سلامت، افرادی که در خط مقدم پیشگیری و کنترل بیمار ی از هیچ کوششی فرو گذار نکرده اند را ابراز می نمایم. اینجانب ضمن عرض تبریک هفته سلامت و ارج نهادن به تلاشهای ارزنده همه دست اندرکاران این حوزه، از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می نمایم .
فاطمه بهجتی اردکانی