عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

پیام دکتر کامبیز بازرگان سرپرست سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی به روسای محترم مراکز ، موسسه های تحقیقاتی و عموم واحدهای تابعه سازمان

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام ذات پاک آفرینش

روسای محترم مراکز ، موسسه های تحقیقاتی و عموم واحدهای تابعه سازمان

از اینکه عنایات خاص حضرت حق به توفیق خدمت در سنگر سازمان برای اینجانب فراهم شده است خداوند  متعال را سپاسگزارم  و از عموم  همکاران   محترم  که  با  کرامت  طبع  بی  بدیل و لطف و احسان بی نظیر مراتب  مودت  و محبت خود  نسبت به اینجانب را با ارسال پیام بیان داشته اند ،صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم.

رجاء واثق دارد که مدیریت اثربخش و توانمند توام با تجارب برجسته و گرانقدر عموم همکاران محترم ، موجبات ارتقاء این مجموعه عظیم تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی را فراهم خواهد نمود.

همانگونه که مقام عالی وزارت تاکید فرموده اند ، یکی از مجموعه های مهمی که میتواند بسیاری از مشکلات و چالش های بخش کشاورزی را با ارائه راهکارهای خلاقانه و علمی خود مرتفع سازد ،این سازمان است. به  امید آنکه تحت عنایات خاص حضرت باریتعالی ، با همفکری ، همیاری ، همسویی ، تعامل ، تفاهم و تبادل آراء  و نظرات و تجربیات ارزنده عموم همکاران محترم ، به توفیق خدمت سرشار از اثربخشی و توانمندی در راستای تحقق اهداف سازمانی نائل گردیم.

دکتر کامبیز بازرگان

سرپرست سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی