معدوم سازی بیش از 425 کیلو گرم انواع مواد غذایی فاسد در بندرگز
کشف و معدوم سازی بیش از 425 کیلو گرم انواع مواد غذایی فاسد ، تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف در بازرسی های نوروزی بندرگز از مراکز تهیه ،توزیع و فروش مواد غذایی
در مدت اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی و انجام بازرسی های مستمر از مراکز تهیه ، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن حساس شهرستان بندرگز ، بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت به همراه سرپرست شبکه بهداشت و درمان و تعدادی از ادارات مرتبط بیش از 425 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد ، تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف کشف و ضبط شد .
گفتنی است در طی این مدت بیش از 636 بار از این مراکز بازرسی به عمل آمد که در 52 مورد به مراجع قضایی معرفی شدند . 216 مورد سنجش مواد غذایی با دستگاه های پرتابل ، 75 مورد صدور اخطاریه های بهداشتی ، 200 مورد بازدید از اماکن عمومی و 25 مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی از دیگر فعالیت های مرکز بهداشت بندرگز در طرح بسیج سلامت نوروزی بود.
همچنین تیم بهداشت و درمان بندرگز در موج دوم سفرها در تعطیلات نوروزی منتهی به سیزده به در با نصب پارچه های اطلاع رسانی و حضور در تفرجگاه های شهرستان نسبت به تامین سلامت و امنیت غذایی مسافرین نوروزی و شهروندان بندرگزی مبادرت ورزیدند.
طرح بسیج سلامت نوروزی با رویکرد تامین و ارتقاء سلامت آب و غذا و پیشگیری از بیماری ها ، از 15 اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 97 در بندرگز و سایر شهرهای کشور برگزار شد .
در مدت اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی و انجام بازرسی های مستمر از مراکز تهیه ، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن حساس شهرستان بندرگز ، بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت به همراه سرپرست شبکه بهداشت و درمان و تعدادی از ادارات مرتبط بیش از 425 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد ، تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف کشف و ضبط شد .
گفتنی است در طی این مدت بیش از 636 بار از این مراکز بازرسی به عمل آمد که در 52 مورد به مراجع قضایی معرفی شدند . 216 مورد سنجش مواد غذایی با دستگاه های پرتابل ، 75 مورد صدور اخطاریه های بهداشتی ، 200 مورد بازدید از اماکن عمومی و 25 مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی از دیگر فعالیت های مرکز بهداشت بندرگز در طرح بسیج سلامت نوروزی بود.
همچنین تیم بهداشت و درمان بندرگز در موج دوم سفرها در تعطیلات نوروزی منتهی به سیزده به در با نصب پارچه های اطلاع رسانی و حضور در تفرجگاه های شهرستان نسبت به تامین سلامت و امنیت غذایی مسافرین نوروزی و شهروندان بندرگزی مبادرت ورزیدند.
طرح بسیج سلامت نوروزی با رویکرد تامین و ارتقاء سلامت آب و غذا و پیشگیری از بیماری ها ، از 15 اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 97 در بندرگز و سایر شهرهای کشور برگزار شد .