عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

برگزاری دوره آموزشی (برنامه‌ریزی شخصی؛ چشم‌انداز آینده‌ی من )

با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط پیش‌ آمده، احساس وظیفه ایجاب می‌کند که همگی با یاری یکدیگر در جهت پشت سر گذاشتن مشکلات حال حاضر کشور مساعدت نماییم؛ به منظور تسهیل سپری شدن این ایّام برای نوجوانان و جوانان، «دفتر خلاقیت و گسترش کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف» در راستای مسئولیت اجتماعی، خود را ملزم به ایفای نقش در این میان می‌داند؛ لذا با مشارکت پایگاه اطلاع رسانی ورزش۳، در نظر دارد دوره‌‌ی «برنامه‌ریزی شخصی؛ چشم‌انداز آینده‌ی من» را در قالب کمپین «کولَتو ببند!»، به صورت کاملاً رایگان در دسترس عموم قرار دهد .

این دوره توسط دکتر«سیّدعلیرضا فیض‌بخش»، عضو هیئت‌‌علمی دانشکده‌ی اقتصاد و مدیریت دانشگاه صنعتی شریف و در قالب «طرح استعدادیابی و توان افزایی راهبران کارآفرین آینده» ارائه می‌گردد .

کمپین «کولَتو ببند!» از تاریخ ۹۹/۱/۳۰ به مدت یک هفته برگزار خواهد شد و محتوای آن به شکل آموزش غیر حضوری و فعالیت‌های جنبی، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. امید است آموزش‌ها و برنامه‌ی فشرده‌ی این دوره، مورد استقبال کلیه علاقه‌مندان در سطح کشور، به‌خصوص عزیزان مشتاق به حوزه‌‌های «ارتقاء استعدادهای فردی»، «موفقیت» و «کارآفرینی»، قرار گیرد .