عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

توسط خیر گناوه‌ای صورت گرفت؛ پزشکان و پرستاران بخش کرونای بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه تجلیل شدند/ گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و بازاریان گفت: از بدو شروع ویروس کرونا در کشور یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های بخش درمان استان، وجود بازارهای تجاری از جمله بازار شهرستان گناوه و دیلم بود که روزانه هزاران مسافر برای خرید و گردش به این استان سرازیر می‌شدند، اما با هوشیاری و درایت بازاریان و تعطیلی به‌موقع کسب‌وکار خود کمک بزرگی به بخش درمان استان بوشهر شد و توانستیم در کنترل این ویروس با امکانات اندک موفق عمل کنیم.
دکتر سعید کشمیری ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای کادر درمان افزود: پزشکان و پرستاران استان بوشهر به وظیفه خود به خوبی عمل کردند و بدون هیچ چشم‌داشتی به درمان بیماران پرداختند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: تقدیر مردم و خیران از کادر درمانی نشانه قدرشناسی آن‌ها از پزشکان و پرستارانی است که در مرکز خطر مبارزه با ویروس کشنده کرونا قرار دارند.
فرماندار شهرستان گناوه نیز گفت: بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه به عنوان بیمارستان ویژه در بستری بیماران کرونایی در شمال استان انتخاب شد و با داشتن کادری مجرب و متخصص توانست به خوبی عمل کند و به درمان بیماران بپردازد.
غلامرضا مهرجو ادامه داد: اگر تعطیلی به‌موقع بازار تجاری گناوه به صورت خودجوش انجام نمی‌شد، نمی‌توانستیم امروز با سربلندی اعلام کنیم که در درمان این ویروس ویرانگر موفق بوده‌ایم.
در این مراسم از مسئولین فعال شهرستانی در حوزه مبارزه با ویروس کرونا نیز با اهداء هدایایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
انتهای پیام/ م ک - ۴۰۳۰