عمومی | دانشگاه فرهنگیان

رزمایش همدلی و کمک مومنانه کارکنان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان

همزمان با سراسر کشور کارکنان و اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان؛ در راستای لبیک‌ به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با طرح ها و اقدامات مختلف در این حرکت خیرخواهانه مشارکت کردند.

کارکنان و اساتید دانشگاه با اختصاص بخشی از حقوق ماهانه خویش در جهت تهیه اقلام غذایی و بهداشتی برای نیازمندان و یا اختصاص  وام یک میلیونی یارانه که مقرر است از سوی دولت پرداخت شود برای شرکت در رزمایش کمک مومنانه اعلام آمادگی کردند.

در این خصوص دانشگاه فرهنگیان با توجه به شرایط ایجاد شده بر اثر بیماری کرونا با هم‌افزایی مناسب و همکاری با سازمان های مردم نهاد که نیازمندان و اقشار آسیب پذیر را شناسایی کرده بودند برای تهیه  اقلام بهداشتی و همچنین اقلام غذایی برای نیازمندان در مناطق محروم و کمتر برخوردار شهر اقدام کردند.

با شناسایی صورت گرفته توسط سازمان های مردم نهاد بسته‌های معیشتی، تغذیه و بسته بهداشتی شامل وسایل مربوط به ضدعفونی با همکاری دانشجویان بسته بندی و آماده گردیده و بین اقشار مختلف آسیب‌دیده یا آسیب‌پذیر توزیع خواهد شد.