عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

گروههای جهادی و خیّرین؛ قوّت قلب مدافعان سلامت در روزهای سخت کرونا



رئیس بیمارستان شهدای گمنام حضور پرصلابت گروه های جهادی، سازمان های مردم نهاد و خیّرین را در کنار مدافعان سلامت  در بحران شیوع بیماری کرونا را مایه قوت قلب پرسنل درمانی و بهداشتی برشمرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان شهدای گمنام، دکتر مجتبی  میرهاشمی رئیس بیمارستان شهدای گمنام ضمن تقدیر از حماسه حضور مجاهدانی که در حمایت از مدافعان سلامت وارد این میدان و معرکه سخت شده اند، مشارکت عظیم گروه های جهادی و مردم نهاد را قوت قلب و آرامش بخش کادر درمان بیمارستان و مراکز بهداشتی ذکر کرد.

وی افزود: حضور مستمر و پر صلابت گروه های جهادی و انجمن ها و سازمان های مردم نهاد، خیریه ها و خیّرین در ایام سخت کرونا برگ زریّنی بر کتاب تاریخ این مرز و بوم رقم زد که تا سالیان سال خواهد درخشید.

دکتر میرهاشمی خاطرنشان کرد: این مشارکت داوطلبانه و خیرخواهانه نمادی از اخلاص، ایثار، همدلی و اتحاد بین مردم این سرزمین است که شاید نمونه های نظیر آن را کمتر بتوان در این عصر و زمان در این کره خاک یافت.

وی حضور نیروهای جهادی قرارگاه نرجس خاتون(س) در این ایام سخت در بیمارستان شهدای گمنام و کمک رسانی آنها به پرسنل و بیماران را نمونه ای از ایثار و فداکاری این جهادگران دانست که شایسته تقدیر است .

رییس بیمارستان شهدای گمنام در ادامه اعطای کمک های نقدی و غیرنقدی سازمان های مردم نهاد و خیریه ها به این مرکز درمانی را جلوه دیگری از همدلی و مسئولیت پذیری هم میهنان بر شمرد.

به گفته وی کمک های غیر نقدی خیّرین در بحران کرونا مشتمل بر اقلام بهداشتی و حفاظتی نظیر انواع ماسک، گان، دستکش، لباس های ایزوله، مواد ضد عفونی و مواردی از این قبیل بود. از دیگر کمک های خیرین به ارسال محموله های مواد غذایی، میوه، آبمیوه، میان وعده های مخصوص پرسنل و بیماران  اشاره کرد که گاهی اوقات بیش از حد نیاز بوده است.

رئیس بیمارستان شهدای گمنام در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات و حمایت های تمامی گروه ها، نهادها ، انجمن ها، خیرین و تمامی فراد مخلص و جهادی و ایثارگر،  یاد و خاطره مرحوم تهرانی مقدم یکی از خیّرین تازه درگذشته را گرامی داشت که همواره یاور بیمارستان شهدای گمنام بود.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع