عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

تقدیر پیشکسوت رسانه‌ای استان بوشهر از مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر در این نشست گفت: خبرنگاران در زمینه اطلاع‌رسانی علائم کرونا کمک بسیاری به مراکز بهداشتی درمانی  کرده‌اند.
دکتر سعید کشمیری ضمن تقدیر از زحمات تمامی خبرنگاران در زمینه ارتقا سواد سلامت و انعکاس اخبار حوزه سلامت به ویژه اخبار و اطلاعات در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: از زمان اعلام رسمی ویروس منحوس کرونا در کشور و استان بوشهر خبرنگاران دوشادوش عوامل بهداشتی درمانی در صحنه حضور داشتند تا اخبار و اطلاعات ویروس کرونا را برای آگاه‌سازی مردم  و افزایش سواد سلامت جامعه انتشار دهند و مردم نسبت به این ویروس آگاهی کافی داشته باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز تشکر از همکاری مردم با مدافعان سلامت استان بوشهر عنوان کرد: وضعیت فعلی استان بوشهر حاصل رفتار همه آحاد مردم در روزهایی است که با جدیت پشتیبان مدافعان سلامت استان بودند و اگر این روند ادامه پیدا کند امکان شکست دادن کرونا وجود دارد.
دکتر کشمیری خاطرنشان کرد: از عموم مردم درخواست می‌کنم همچنان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی گرفته، از رفت‌وآمدهای غیرضروری به‌شدت پرهیزکرده و دید و بازدیدهای خود را به‌روزهای بعد از شکست کرونا موکول کنند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: امیدوارم به مدد الهی این بیماری از کشور هر چه زودتر ریشه‌کن شود و دوباره آسایش و سلامتی به مردم بازگردد تا جشن پیروزی را در کشور برگزار کنیم.
پیشکسوت رسانه استان بوشهر نیز اظهار داشت: کارکنان بهداشت و درمان استان بوشهر باجان و دل برای پیشگیری، کنترل و شفای همه بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان بوشهر زحمات فراوانی می‌کشند که جای تقدیر دارد.
مرتضی عالی حسینی افزود: مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با و ویروس کرونا هستند که با ایثار و از خود گذشتگی به صورت شبانه‌روزی برای درمان بیماران مبتلا به  کرونا تلاش می‌کنند.
پیشکسوت رسانه استان و سرپرست روزنامه اطلاعات در استان بوشهر اضافه کرد: با رعایت هر چه بیشتر فاصله اجتماعی و ترددهای غیرضروری توسط مردم، زحمات عوامل بهداشتی درمانی از بین نمی‌رود تا هر چه زودتر جشن پیروزی بر ویروس  کرونا را در کل کشور برگزار کنیم.
عالی حسینی خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز در کنار مدافعان سلامت هستند و با اطلاع‌رسانی مطلوب مردم  را تشویق به رعایت نکات بهداشتی می‌کنند تا با پیروزی بر این ویروس جشن غلبه بر کرونا را بگیریم.
انتهای پیام/ م.غ ۱۰۲۳