عمومی | دانشگاه لرستان

تاکید بر تقویت هرچه بیشتر همدلی دانشگاه، حوزه و بسیج برای کمک‌های مومنانه و مبارزه با کرونا



مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان بر تقویت همدلی هرچه بیشتر بین دانشگاه، حوزه و بسیج برای کمک‌های مومنانه و مبارزه با کرونا تاکید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، صبح روز دوشنبه، ۲ اردیبهشت‌ماه در محل دفتر این نهاد در دانشگاه لرستان، در نشست همدلی و هم‌اندیشی با حضور مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان و روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات همه مدافعان سلامت استان (به ویژه مجموعه علوم پزشکی و کادر درمان استان) از همکاری و همیاری روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان و زحمات و تلاش‌های بسیج دانشجویی استان در مبارزه با کرونا، تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، بر تداوم هرچه بیشتر و بهتر کمک‌های مومنانه به نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان و انسجام و هماهنگی هرچه بیشتر اینگونه فعالیت‌ها در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر کمک به نیازمندان، تاکید کرد.

در این جلسه، همچنین، دکتر خسرو عزیزی و سایر روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، هر کدام گزارش عملکرد مجموعه کاری خود را در رابطه با اقدامات انجام شده برای مبارزه با ویروس کرونا، ارائه کردند.

از جمله، دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان که مسئولیت کمیته دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ستاد استانی مبارزه با کرونا را برعهده دارد، گفت:«در دانشگاه لرستان اقدامات مختلفی از جمله تولید ژل‌ ضدعفونی‌کننده توسط آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، شروع آموزش‌های مجازی در دانشگاه لرستان جهت متوقف نشدن روند تحصیل دانشجویان، تشکیل پویش جهادی دانشگاهیان با کمیته‌های مختلف کاری، تهیه بسته‌های مختلف بهداشتی و غذایی با همکاری بسیج دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و ضدعفونی‌کردن متداوم محیط‌های اداری و دانشجویی، از همان ابتدای شیوع بیماری تاکنون در حال انجام است».

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد:«ملت ایران با تقویت همدلی بین دانشگاه‌، حوزه و بسیج و تحت هدایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، به طور حتم این مرحله سخت را با موفقیت پشت سرخواهد گذاشت».