عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت هفته سلامت

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، به مناسبت هفته سلامت (۱ لغایت ۷ اردیبهشت ماه) پیامی صادر و از زحمات تمامی فعالین این عرصه تقدیر نموده است.
به گزارش وبدا؛ در متن پیام دکتر مجید شیرانی آمده است؛ هفته سلامت را در حالی آغاز می کنیم که بخش اعظمی از کشورهای جهان، سازمان بهداشت جهانی و سیستم بهداشت و درمان کشور عزیزمان ایران روزهای سخت مقابله با کرونا را پشت سر می گذارد.
از این رو شعار محوری " حمایت همگانی از مدافعان سلامت" برای امسال در نظر گرفته شده است .
انتخاب این شعار برای امسال حکایت از قدرشناسی همگان از تلاش های شبانه روزی و بی وقفه کادر بهداشتی و درمانی و مدافعین سلامت و واقف بودن مردم بر مسئولیت سنگین مسئولین و خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سیستم بهداشت و درمان در این روزها دارد.
از سوی دیگر انتخاب عناوین مختلف با تاکید بر نقش برجسته گروه ها و اقشار مختلف در مقابله با کرونا بیان کننده اهمیت و جایگاه بسیار مهم و سهم این اقشار در پیشبرد برنامه های عملیاتی برای شکست کرونا می باشد.
دکتر شیرانی در پایان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت، از دست اندکاران و فعالان حوزه سلامت و کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند و گام برمی دارند تشکر و قدردانی و اظهار امیدواری نموده است، با تدوین برنامه های جامع و مناسب و پوشش همگانی سلامت، ارتقاء سطح آگاهی و سواد سلامت جامعه و ترویج فرهنگ خود مراقبتی شاهد ارتقاء سطح سلامت جامعه و به زودی جشن ریشه کنی ویروس منحوس کرونا را در جای جای کشور و تمامی نقاط درگیر جهان با بیماری نوپدید کووید ۱۹ باشیم.