عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسب هفته سلامت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ متن پیام دکتر ارسلان سالاری_ رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته سلامت، فرصتی برای اهمیت دادن به این مقوله در زندگی فردی و اجتماعی و تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه پایدار و توسعه فرهنگ سلامت است. امسال هفته سلامت، رنگ و بوی خاصی دارد و با هدف حمایت آحاد جامعه از مدافعان سلامت و قدردانی از فداکاری این تلاشگران به عنوان " حمایت همگانی از مدافعان سلامت" نامگذاری شده است.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تمام پرسنل بهداشتی و درمانی و پشتیبانی و همچنین کادر درمانی بخش خصوصی و نیروهای مسلح و تامین اجتماعی نیز هم گام با تمام کشور، در حال نبرد با ویروس کووید ۱۹ هستند و تا مهار کامل آن و بازگرداندن سلامتی و آرامش، دست از تلاش برنخواهند داشت.

اینجانب ضمن ارج نهادن و تقدیر از زحمات بی وقفه مدافعان خط اول درگیر با این ویروس منحوس، از یکایک خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کادر درمانی بخش خصوصی و سازمانهای مرتبط با حوزه سلامت استان تشکر و قدردانی می کنم و از خداوند متعال، پیروزی، سلامتی و موفقیت روزافزون همه کارکنان حوزه سلامت کشور را خواستارم.

دکتر ارسلان سالاری

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان