عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس معاونین آموزشی مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سراسر کشور

برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس معاونین آموزشی مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کشور

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال بختیاری ، جلسه ویدئو کنفرانس معاونین آموزشی مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کشور، روز  ۳۰ فروردین ماه سال جاری از ساعت ۸ تا ۱۲ با حضور آقای دکتر مویدی، خانم دکتر حیدرنژاد و سایر مسئولین معاونت آموزشی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و با حضور پررنگ معاونین آموزشی مراکز استان ها برگزار شد. در پایان این جلسه و پس از ارائه نقطه نظرات معاونین آموزشی در چارچوب موضوعات مطروحه جلسه، آقای دکتر مویدی  طی سخنانی ضمن تشکر از حضور معاونین آموزشی در جلسه و ابراز رضایت از مباحث مطرح شده، بر ضرورت بر طرف شدن تمامی مشکلات از جمله مشکلات مربوط به سامانه‌ها تاکید کرد.

وی  در ادامه به ضرورت تهیه و تدوین سند آموزشی اشاره نمود  و  همچنین ابلاغ شیوه نامه تدریس  را مورد تاکید قرار داد. ایشان در ادامه به برگزاری مطلوب کلاس‌های مجازی آموزش کارکنان در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری اشاره کرد  و از سایر مراکز نیز در خواست  نمود  تا از این بستر برای برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی استفاده کنند.

آقای مهندس طالبی معاون آموزشی مرکز نیز ضمن اعلام آمادگی مدرسین این مرکز برای تدریس مجازی یک درس برون سپاری در دوپایه تحصیلی برای دانش آموزان، مشکلات موجود را مطرح و پیشنهاداتی را نیز از جمله اجرای آموزش‌های عملی و مستمر در زمین های پادگان‌های نیروهای مسلح  ارائه کردند.