عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی ضمن تبریک سالروز تولد حکیم جرجانی، پزشک نامدار ایرانی و روز علوم آزمایشگاهی به تمامی فعالان این عرصه تاکید نموده است: "قاطبه جامعه فرهیخته آزمایشگاهیان در این دوران که کشورمان درگیر ویروس کووید-۱۹ شده است همراه با دیگر مدافعان سلامت برای مقابله با این بیماری از هیچ کوششی دریغ نکرده اند".

به گزارش وب دا، دکتر سید محمد حسین بحرینی در این پیام آورده است: "دانشمندان رشته های مختلف علوم آزمایشگاهی، دیده بانان عرصه سلامت هستند که با تشخیص دقیق، به موقع و صحیح عوامل بیماری زا با مشارکت و همفکری سایر اعضای تیم های تشخیصی و درمانی در ارتقای سطح سلامت جامعه تلاش وافر داشته و نقش موثری ایفا می‌کنند".

نزدیک به دو ماه است که کشورمان با مشکل شیوع ویروس کرونا مواجه شده است و اعضای هیات علمی، متخصصین و کارشناسان عرصه علوم آزمایشگاهی از همان روزهای نخست همراه با سایر کادرهای پزشکی و درمانی  با پذیرفتن خطرها و آسیب های این ویروس در خط مقدم جبهه سلامت قرار گرفتند تا بتوانند با تشخیص به موقع این بیماری در کاهش درد و رنج بیماران شریک شوند و در مسیر شکست این ویروس منحوس گام بردارند.

همت همه شما عزیزان که با تلاشی گسترده، ضمن تضمین و ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی، در عرصه پیشگیری، کنترل و ایجاد نظام مراقبت از بیماری‌ها، خدمتی ارزشمند به نظام سلامت کشور و مردم دارید ستودنی است.

ضمن تبریک سی ام فروردین روز علوم آزمایشگاهی به تمامی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، متخصصین، کارشناسان و فعالان این عرصه، امیدوارم این روز، آغازی برای ارتقای همه جانبه خدمات علوم آزمایشگاهی و توفیق خدمت روزافزون برای این گروه از همکارانمان باشد.

{jcomments on}