عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ متن پیام تبریک دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن ۳۰ فروردین ماه، زادروز حکیم جرجانی که به نام روز علوم آزمایشگاهی نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش ها و خدمات سفیدپوشان این عرصه می باشد.

در این برهه از زمان که استان گیلان همانند کشور و جهان در خط مبارزه با این ویروس منحوس کرونا از تمامی ظرفیتهای خود اعم از تجهیزات و نیروی انسانی متخصص بهره گرفته و نهایت سعی خود را برای کنترل و کاهش تلفات بیماری مصروف میدارند ، همکاران عزیز ما در رشته علوم آزمایشگاهی همانند سایر مدافعان عرصه سلامت از هیچ کوششی برای تشخیص این ویروس در راستای کمک به تیم پزشکی دریغ نکرده و ایثارگرانه و تمام وقت در خدمت مردم شریف این دیار بوده و هستند.

جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، این دیده بانان عرصه سلامت کشور، با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا، در ارتقا سلامت جامعه نقش حایز اهمیتی را ایفا می کنند.

اینجانب این روز بزرگ را به تمام دیده بانان عرصه حیات و سلامت مردم جامعه، از جمله سفیدپوشان علوم آزمایشگاهی، صمیمانه تبریک می گویم، روز آزمایشگاهیان بر تمام سپیدپوشان این خانواده بزرگ تهنیت باد.

دکتر ارسلان سالاری

  1. رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان