عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ متن کامل پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است:


۲۹فروردین یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی های دلاورمردان بی بدیلی است که آسمان و زمین و دریای این مرز پرگهر را پاسدار و نگهبانند.
آنان که نهال انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را با خون خود آبیاری کرده و در جریان به بار نشستن این درخت تنومند، همواره در صحنه حاضر بوده و تا آخر ایستاده اند.


ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه با تکیه بر دانش افسران جوان و متعهد و تجربه امیران دلسوزو دلاورانش، مجهز به پیشرفته ترین ادوات نظامی و دفاعی شده است ‌و با تاسی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت و درچارچوب آرمان های انقلاب اسلامی، برای مقابله باهرگونه زیاده خواهی مستکبران و توطئه گران بیش از پیش آماده است.


اینجانب فرارسیدن ۲۹فروردین و روز ارتش را به غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران که مرزهای ایران عزیزمان را امن، آسمان و دریا و زمینمان را مصون و دل هایمان را مستحکم از قدرت و عزتشان کرده اند تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات یکایک این عزیزان که از زمان بحران کرونا در کنار ملت ایران خصوصا استان گیلان حضور موثر پیدا کرده و خوش درخشیدند و با اقدامات پیشگیرانه امنیت و آرامش را به مردم هدیه کردند نیز تشکر و قدردانی می نمایم.

دکتر ارسلان سالاری
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان