عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دوازدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر تشکیل شد/ گزارش تصویری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: منابع درآمدی دولت محدود بوده و با توجه به شرایط موجود محدود‌تر نیز شده است.
مجید خورشیدی افزود: مردم عزیز استان به رسم قدردانی از کادر درمان و کسبه‌ای که کار خود را تعطیل کردند و برای اینکه معیشت مردم آسیب نبیند باید فاصله اجتماعی را رعایت کرده و  مشتری‌ها باید سهم خود را در قطع زنجیره انتقال ادا کنند.
وی تصریح کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند، جدی و با پشتوانه قانونی اجرا خواهد شد و اصناف کم‌خطر با رعایت پروتکل‌ها بازگشایی خواهند شد و این به معنی عادی سازی شرایط نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر  بیان داشت: برای بازگشایی شاغل پرخطر تصمیمی گرفته نشده و بنابراین در مورد آنها همچنان محدودیت وجود دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر با باز شدن اصناف و برداشته شدن موانع مسافرت در میان استانها  و بازگشایی ادارات وارد فاز جدیدی از کنترل بیماری خواهیم شد که نقش مردم پررنگ‌تر خواهد شد.
دکتر سعید کشمیری با اشاره به اینکه  تاکسی‌ها برای سوار کردن بیش از سه نفر مجاز نیستند افزود: رفتار مردم در روزهای آینده باید با حس مسئولیت‌پذیری بیشتری باشد.
وی اظهار داشت: عدم وجود بیمار در این دو یا سه روز گذشته ماحصل رفتارهای پیشگیرانه دو هفته قبل بوده است.
عبدالمحمد خواجه‌ئیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی ففط با تغییر رفتار با تاکید سه عنصر دانش، نگرش و عملکرد قابل اجراست.

انتهای پیام/م.ف۱۰۲۴