عمومی | دانشگاه فرهنگیان

برگزاری جلسه مسئولان و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

صبح روز، دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹، نشست هم اندیشی مسئولان و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با هدف هم اندیشی درباره چگونگی آموزش از راه دور دانشجویان در دوران تعطیلات پیشگیری از کرونا، در پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

برگزاری جلسه مسئولان و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی ۳

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، دراین جلسه مدیر امور پردیس های خراسان رضوی با سپاسگزاری از زحمات همه استادان و مسئولان گروه های آموزشی گفت: در این دوران که به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کلاس های درس تعطیل شده است، زحمات استادان و مدیران گروه های آموزشی برای تدریس و آموزش مجازی و از راه دور دانشجویان مضاعف شده است، از این رو کوشش های همه همکاران در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

رمضان نیری با اشاره به کتاب «نگاه خیره به خورشید» نوشته «اروین یالوم» گفت: موضوع این کتاب غلبه بر هراس مرگ است و آن چه نویسنده این کتاب می گوید این است که اگر انسان خوب زندگی کند خوب هم خواهد مرد.

وی افزود: باید همه ما طوری زندگی کنیم که در هنگام سفر به جهان باقی، هیچ «اما و اگر» وهیچ « ای کاش» و «آرزویی» از خود برجای نگذاریم.

نیری با بیان این که "ایامی که از عمر ما گذشته است دیگر متعلق به ما نیست"، تاکید کرد همه باید بکوشیم از زمان باقی مانده عمر خود نهایت بهره و استفاده را ببریم.

مدیر امور پردیس های خراسان رضوی با اشاره به تعطیلات دانشگاه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا گفت: اگر شرایط کنونی را با اسفندماه گذشته مقایسه کنیم در می یابیم که با توجه به تعطیلات دو ماه قبل و مشخص نبودن زمان بازگشایی کلاس های حضوری، ضرورت ادامه دروس دانشجویان با استفاده از امکانات تدریس مجازی تا چه حد افزایش یافته است.

وی با بیان این که "شرایط کنونی ما شرایط عادی نیست بلکه شرایط اضطراری است"، گفت در شرایط عادی که همه چیز بر روی ریل منظم خود قرار دارد تصمیم گیری ها متفاوت است، اما اکنون که شرایط اضطراری وجود دارد همه تصمیمات، اقتضائی است و باید از کلیه آمادگی ها، ظرفیت ها و زیرساخت های فناوری موجود، نهایت استفاده را ببریم.

مدیر امور پردیس های خراسان رضوی از مدیران گروه ها خواست به منظور هماهنگی بیشتر با دانشجویان نسبت به برگزاری نشست مجازی مشترک با نمایندگان آموزشی کلاس ها اهتمام داشته باشند.