عمومی | دانشگاه فرهنگیان

برگزاری جلسه مدیردانشگاه فرهنگیان استان سیستان وبلوچستان با معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان سیستان وبلوچستان، جلسه ویژه مدیریت دانشگاه فرهنگیان استان  با معاونت توسعه مدیریت ومنابع استانداری به منظور رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان ، مدیر کل راه وشهرسازی ،  معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر اعضا درسالن جلسات معاونت توسعه مدیریت ومنابع استانداری تشکیل گردید .

در این جلسه ابتدا دکتر نیک پناه مدیرامورپردیس های دانشگاه فرهنگیان سیستان وبلوچستان ضمن تشکر از توجه ویژه استاندار ومعاونین ایشان به دانشگاه فرهنگیان استان و همچنین گزارشی از وضعیت دانشگاه فرهنگیان و پردیس های استان از لحاظ تعداد جذب دانشجو در سال های اخیر ، فضاها و تجهیزات موجود، سراهای دانشجویی و ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استان ارائه کرد .

وی همچنین با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی ورفاهی دانشجویان  بخصوص در جذب دانشجو درسال  ۹۹ خواستار همکاری همه جانبه اعضای جلسه در رفع این مشکلات شد .

در ادامه سرکار خانم مهندس سیدزاده معاون مدیریت توسعه ومنابع استانداری استان با تاکید بر دستور ویژه استاندار مبنی بر پیگیری ویژه مشکلات دانشگاه فرهنگیان و گسترش و توسعه ظرفیت ها و قابلیت های این دانشگاه در جذب بیشتردانشجو و ایجاد محیط پویای دانشگاهی و همچنین ایجاد ظرفیت های خوابگاهی برای دانشجویان جدید شد .

درادامه سایراعضای جلسه نیز نظرات و پیشنهادات خودرا در این خصوص بیان کردند که درپایان مقرر گردید کمیته ویژه ای در این خصوص متشکل از نماینده معاونت  توسعه مدیریت ومنابع استانداری، رئیس دانشگاه فرهنگیان،استان  رییس سازمان برنامه وبودجه استان و مدیرکل آموزش وپرورش و پس از بررسی موانع و مشکلات دانشگاه واختصاص فضای مناسب آموزشی و رفاهی به این دانشگاه، ظرف مدت یک هفته گزارش بررسی های خودرا در این خصوص بصورت ویژه به  استاندار  ارائه نمایند .

لازم به ذکراست دراین جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان از اختصاص ردیف بودجه خاص به دانشگاه وهمچنین مدیرکل راه وشهرسازی از واگذاری زمین به دانشگاه قول مساعد را دادند.