عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تشکیل جلسه هماهنگی برگزاری هفته سلامت در شهرکرد - 1397/01/18

وب دا؛ سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد گفت: اولین جلسه برگزاری هفته سلامت با حضور مسئولین واحد های بهداشتی و درمانی این مرکز در دفتر سرپرستی تشکیل گردید.
به گزارش وب دا به نقل از روابط عمومی مرکز؛ سید راشد جزایری در ابتدای این جلسه ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامت و موفقیت برای همکاران از کلیه اعضا شرکت کننده در جلسه خواست با توجه به شعار هفته سلامت(پوشش همگانی سلامت برای همه ، همه جا )تلاش ویژه و مضاعف برای برگزار کردن این هفته به نحو مطلوب نموده و پیشنهادات خود را ارائه نمایند .
به گفته وی، در ادامه این جلسه پیشنهادات مطرح شده، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در ادامه جلسه مقرر گردید ضمن برگزاری برنامه تجدید میثاق با شهدا با حضور در گلزار شهدا ، با توجه به همزمانی با روز جانباز ، با خانواده جانبازان و شهدا دیدار شود.
جزایری، افتتاح نماز خانه مرکز و خانه بهداشت وانان و مراکز بطور همزمان و تاکید بر اهمیت نماز اول وقت ، برگزاری زنگ سلامت در مدارس نواحی آموزش و پرورش یک و دو شهرکرد و بخش لاران و حضور کارشناسان و مسئولین واحد ها در مدارس را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد.
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد افزود: اجرای جشنواره غذای سالم در مدارس و مرکز هرچگان، برگزاری پیاده روی در هفته سلامت با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان، برگزاری ایستگاه سلامت و جلسات آموزشی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در هفته سلامت سال جاری است.
وی در ادامه به نشست سرپرست مرکز بهداشت شهرستان با اصحاب رسانه و بازدید از مراکز با هماهنگی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه و ارائه عملکرد، برگزاری کارگروه سلامت شهرستان با موضوع هفته سلامت، تشکیل جلسه رابطین سلامت ادارات شهرستان بعنوان دیگر برنامه های پیش بینی شده اشاره داشت و افزود: با توجه به همزمانی هفته جوان، اجرای برنامه های آموزشی در دانشگاهها نیز در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.
جزایری، سالمندان را از دیگر گروه های مخاطبین عنوان کرد، که در هفته سلامت سال جاری، بحث اطلاع رسانی و آموزش این عزیزان مورد توجه قرار گرفته است.