عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

دیدار رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه از کارکنان اورژانس ۱۱۵ شهرستان فامنین


.دکتر معصومی با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین با کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی فامنین دیدار و از آنها قدردانی کرد

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه، این دیدار با حضور دکتر معصومی، دکتر دیناری مدیر شبکه بهداشت و درمان فامنین، مجید نقوی مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فامنین و کارکنان اورژانس پیش‌بیمارستانی فامنین در سالن جلسات مرکز بهداشت فامنین برگزار شد.

در ابتدای جلسه نقوی مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی فامنین آماری از عملکرد شش ماه گذشته شهرستان ارائه نمود و گفت: شهرستان فامنین ضمن اینکه با مشکلات زیادی روبرو بوده اما با حمایت‌های مسئولین و تلاش کارکنان عملکرد رضایت‌بخشی داشته باشد.

وی همچنین به ارائه برنامه‌های مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی درسال جدید اشاره نمود و هدف این مرکز را ارائه خدمات بهتر به همشهریان دانست.

دکتر دیناری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین با تشکر از دکتر معصومی و کارکنان اورژانس آنها را سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا خواند.

در ادامه دکتر معصومی نیز با تشکر از روند خدمت‌رسانی همکاران درسال گذشته، سال خوبی را برای همه همکاران آرزو نموده و به جهت آمادگی بیشتر کارکنان و تقویت نقاط قوت و پوشش نقاط ضعف سیستم اورژانس نکاتی را برشمرد.

وی همچنین  به راه‌اندازی پایگاه جاده‌ای آزادراه ۲ و اختصاص یک دستگاه آمبولانس بنز ۳۱۵ به شهرستان فامنین در سال جدید اشاره نمود.

در پایان جلسه با اهدای هدایا از کارکنان قدردانی شد./ع