عمومی | دانشگاه فرهنگیان

دوره برخط (آنلاین) آشنایی با سامانه شمیم و LMS ویژه اساتید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کرمان، مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان کرمان با راه‌اندازی سامانه LMS با نرم‌افزار Adobe Connect مقدمات اولیه برگزاری دوره برخط آشنایی با سامانه شمیم و چگونگی برگزاری کلاس‌های برخط با نرم‌افزار Adobe Connect را فراهم کرد.

جهت برگزاری این دوره، طی یک اطلاع رسانی رسمی از اساتید خواسته شد در گروهی تحت عنوان اساتید کرمان در سامانه شمیم عضو شوند تا بتوانند در دوره آموزشی غیرحضوری به صورت برخط (آنلاین) شرکت کنند.

این دوره روز چهارشنبه بیستم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ راس ساعت ۸:۳۰ دقیقه آغاز و طی آن مسئولین هوشمندسازی چگونگی کار با سامانه شمیم، ساخت گروه‌های اختصاصی ویژه واحدهای درسی، نحوه عضویت دانشجویان، چگونگی بارگذاری محتواهای آموزشی، چگونگی پرسش و پاسخ دانشجویان و چگونگی نظرسنجی شرح داده شد.

همچنین به اطلاع اساتید رسانده شد با توجه به ظرفیت نرم افزاری Adobe Connect اساتید می‌توانند آموزش خود به دانشجویان را به صورت برخط (آنلاین) برگزار کنند.

در پایان دوره با پرسش و پاسخ اساتید پایان یافت.

شایان ذکر است با توجه به ظرفیت نرم افزاری ایجاد شده در دانشگاه فرهنگیان کرمان، این مدیریت آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی برخط را در صورت اختصاص سرور و پهنای باند اینترنت کافی به منظور کاهش حجم بار ترافیکی سامانه LMS دانشگاه فرهنگیان (سازمان مرکزی) و پاسخگویی به نیاز استان‌های متقاضی در خصوص آموزش برخط را دارد.