عمومی | دانشگاه فرهنگیان

بازدید سرزده سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان از محل برگزاری کلاس های مجازی پردیس امام خمینی(ره) گرگان

دکتر مازندرانی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان به همراه حجت الاسلام و المسلمین دکتر رحیمی نژاد مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان گلستان، شهریاری معاون هماهنگی و دیگر همراهان با حضور در پردیس امام خمینی(ره) از زوند برگزاری کلاس های مجازی بازدید به عمل آورند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان، در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به سیاست‌های دانشگاه فرهنگیان مبنی بر عدم تعطیلی آموزش، آموزش های مجازی اساتید دانشگاه فرهنگیان استان گلستان بعد از ایام نوروزی با قدرت تمام و با حضور پرشور اساتید و ویژه دانشجو معلمان استان گلستان آغاز گردید.

امروز مورخ ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ دکتر مازندرانی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان به همراه حجت الاسلام و المسلمین دکتر رحیمی نژاد مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان گلستان، شهریاری معاون هماهنگی و دیگر همراهان از کلاس های مجازی پردیس امام خمینی(ره) گرگان بازدید به عمل آورند.

دکتر مازندرانی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در این بازدید ضمن ارزیابی کیفیت برگزاری کلاسهای مجازی و گفتگو با دانشجویان و اساتید بر لزوم برگزاری کلاسها و حضور حداکثری دانشجومعلمان تاکید ورزیدند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در حاشیه این بازدید گفت: اراده مسئولین دانشگاه فرهنگیان استان گلستان بر این است که آموزش مجازی با قدرت تمام برگزار گردد و مسئولین پردیس ها و معاونین آموزشی باید نظارت کافی در این خصوص داشته باشند و هر روز گزارش کلاسهای برگزار شده را دریافت نمایند.

دکتر مازندرانی به سیاست های دانشگاه فرهنگیان مبنی بر عدم تعطیلی آموزش اشاره کرده و گفتند: با توجه به سیاست های مطرح شده مبنی بر عدم تعطیلی آموزش در دانشگاه فرهنگیان، کارشناسان آموزش باید با نمایندگان کلاسها و اساتید هماهنگی کافی داشته باشند که کلاس های مجازی به قدرت خود باقی بمانند و در امر آموزش دانشجو معلمان استان گلستان هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند.

دکتر مازندرانی در ادامه افزود:تخریب هایی که در امر آموزش مجازی صورت می پذیرد باعث می‌شود ما با قدرت و با شدت بیشتر به کار خود ادامه دهیم و اگر نقد منصفانه ای از طرف دانشجویان صورت بپذیرد حتماً با نمایندگان کلاس ها یه صورت مجازی جلسه ای در نظر خواهیم گرفت و ضعف های مطرح شده را پوشش خواهیم داد.

دکتر مازندرانی در ادامه با حضور فعال و اعضای محترم هیات علمی اشاره کرد و گفت: اعضای هیات علمی ما الگوی اساتید حق التدریس ما هستند و باید در امر آموزش مجازی حضور پررنگی داشته باشند و در این برهه سخت به معاونین آموزشی پردیس ها کمک نمایند.

در پایان دکتر مازندرانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مسئولین پردیس ها در آموزش مجازی گفت: اگر نیازمند ارتقای آموزش هستیم و با توجه به محدودیت‌های موجود به خاطر ویروس کرونا باید در امر آموزش مجازی سخت گیری کامل داشته باشیم تا به ارتقای آموزش کمک نماییم.