عمومی | دانشگاه فرهنگیان

برنامه های سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ حوزه معاونت پژوهش و فناوری بر اساس وضعیت کرونایی تنظیم می شود.

در اولین جلسه عمومی معاونت پژوهش و فناوری که در سال ۱۳۹۹ ساعت ۲۲ مورخ ۱۸ فروردین و از طریق شبکه مجازی انجام پذیرفت، دکتر طاهری نیا ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه اعضاء خانواده دانشگاه فرهنگیان، در مورد برنامه معاونت و انتظاراتش از همکاران مطالبی را بیان نمود.

معاون پژوهش و فناوری تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی کارکنان و اعضای خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان، برنامه معاونت برای این ایام شیفت‌بندی و در صورت لزوم دورکاری می باشد. همچنان که شیفت بندی از اسفند سال قبل به طور مرتب و با برنامه در دستور کار معاونت قرار گرفت و مدیران کل برنامه همکاران را ارائه کردند و بر طبق آن تا پایان ۲۰ فروردین عملیاتی شد.

وی در مورد دورکاری گفت: دورکاری در دنیای پیشرفته امروز یکی از روش­های مدرن سازماندهی نیروی کار و بهره مندی از زمان است که با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به سرعت در حال گسترش است، بطوری که کارمند به جای حضور در اداره، کار تعریف شده را در منزل (کار در منزل) انجام می‌دهد و کنترل کارمند از طریق فرایند‌های الکترونیکی (دورکاری اینترنتی) انجام می‌شود و دو روش زمان محور و پروژه محور در این مورد می تواند راهگشا باشد.

در این جلسه مقرر گردید مدیران محترم برنامه­ های سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ را مطابق با وضعیت کرونایی بازنگری و با اولویت برگزاری حداکثری این برنامه­ ها و با استفاده از فضای مجازی، گزارش مربوط را تدوین و در اسرع وقت ارائه نمایند.

در ادامه مدیران حوزه معاونت و کارشناسان حاضر در جلسه نسبت به انجام فعالیت های حوزه خود و استفاده از فضای مجازی اعلام نظر نمودند و بر همین اساس مقرر شد جلسات شورای پژوهش و شورای نشر طبق برنامه در فضای مجازی برگزار گردد.

بر این اساس باید فرد دورکار به تمامی سیستم ها و زیرسیستم ها دسترسی داشته باشد که در این جهت بخش فناوری سازمان می­ تواند این امکان را فراهم آورد.