علوم پایه | دانشگاه ارومیه

ثبت نام در ۲۵امین دوره ی طرح ولایت آغاز شد

این طرح در تابستان ۱۳۹۹، با اتکال به ذات اقدس الهی و عنایات خاصه حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در مشهد مقدس به مدت ۴۰ روز، با حضور جمع برگزیده‌ای از دانشجویان برادر و خواهر که مراحل ثبت نام را طی کرده و شایستگی‌های حضور آن‌ها در دوره احراز شود، برگزار خواهد شد.

سرفصل‌های ۶ گانه طرح ولایت شامل «معرفت‌شناسی»، «خدا‌‌شناسی»، «انسان‌شناسی»، «فلسفه اخلاق»، «فلسفه حقوق» و «فلسفه سیاست» است که هر یک از این سرفصل‌ها به وجهی از وجوه نظام اندیشه اسلامی می‌پردازد و در صدد است که با تبیین این گزاره‌ها دانشجویان را با نظام کلی تفکر اسلامی آگاه سازد.

این دوره جایگاهی ویژه در اندیشه رهبر فرزانه انقلاب دارد تا آنجا که ایشان در ۲۴ سال گذشته فارغ از ارشادات و نکاتی که در دیدارهای خصوصی و غیرخصوصی درباره طرح ولایت مطرح فرموده اند، ۷ دیدار اختصاصی با دانش پژوهان طرح ولایت نیز داشته اند. ایشان در یکی از همین دیدارها می فرمایند:

«آنچه که من را به این اجتماع، به این برنامه، به این اردو و به این مجموعه‌ی علمی و آموزشی و فرهنگی [طرح ولایت] دلبسته و معتقد می‌کند، این است که در این‌جا آمیزه‌ای از علم و ایمان، از تفکّر و عاطفه مشاهده می‌شود.»

بیانات در جمع دانش پژوهان طرح ولایت مورخ ۱۳۷۹/۰۶/۱۰

فرآیند ثبت نام:
پیش ثبت نام
آزمون‌های مجازی
انجام مصاحبه

مشهد مقدس _ تابستان ۱۳۹۹

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای زیر مراجعه کنید:

http://www.tvelayat.ir