عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس با موضوع آمورشهای نوین در یاد دهی و یادگیری با روش الکترونیکی به میزبانی استان مرکزی با حضور معاون محترم آموزشی دانشگاه و مدیران استانهای قم، مرکزی و گلستان

سومین وبینار آموزشی با موضوع آموزش‌های روش‌های نوین در یاددهی و یادگیری با تاکید بر روش‌های الکترونیکی به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی و با تدریس جناب آقای دکتر سید امید فاطمی دانشیار و رییس مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران و عضو کارگروه آموزش الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با حضور اعضای هیات علمی و آموزشگران واحدهای تابعه استان‌های مرکزی، قم و گلستان در تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۱۳۹۹ و دو نوبت از ساعت ۱۴ الی ۱۶:۳۰ و ۱۶:۳۰ الی ۱۹ برگزار گردید. نکات مورد نظر در این جلسه به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

ابتدای جلسه آقای دکتر مهرداد احمدی ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی ضمن تبریک آغاز سال جدید به حاضرین در جلسه و آرزوی بهروزی برای آموزشگران، از اینکه در جلسه حاضر شدند، قدردانی نمودند و از زحمات جناب آقای دکتر کیانی و همکاران ستاد به منظور تمهید مقدمات برگزاری جلسه تشکر نمودند و همچنین از آقای دکتر فاطمی که زحمت ارائه آموزش را بر عهده دارند سپاسگزاری کردند.سپس دکتر فاطمی سخنرانی کردند و پس از آن، جناب آقای دکتر کیانی بر اهمیت آموزش‌های مجازی در شرایط موجود در کشور و همچنین اقدامات و برنامه‌های دانشگاه برای توسعه آموزش‌های مجازی اشاره کردند و عنوان نمودند قریب به اکثریت فعالیت آموزش مجازی بر عهده آموزشگران است و ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده گفتند هدف دانشگاه فنی و حرفه‌ای تولید محتوای با کفیت بالا و آموزش فراگیران و همچنین فراهم نمودن امکانات لازم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری و انجام جلسات آموزشی است.

آقای دکتر کیانی هم چنین تاکید فرمودند کلیه نرم افزارهای آنلاین قابل تهیه از سوی واحدهای تابعه باید با نظارت و تایید اداره کل فناوری و انجام مکاتبات لازم از سوی مراکز انجام پذیرد.