عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

راه اندازی سامانه مطب برخط توسط بسیج جامعه پزشکی

رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با اشاره به راه اندازی سامانه ویزیت مطب برخط اظهار کرد: بر این اساس افرادی که نیاز به ویزیت پزشک متخصص دارند و به دلیل شرایط کنونی حاصل از کرونا نمی‌توانند از منزل خارج شوند با مراجعه به این سامانه می‌توانند به صورت کاملا رایگان توسط پزشک متخصص ویزیت شوند.

دکتر محسن ذاکریان در گفتگو با وب دا خاطر نشان کرد: افرادی که نیاز به ویزیت پزشک متخصص دارند در گام نخست باید به سامانه www.matab.sbjp.ir مراجعه و  اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: بیمارانی می‌توانند از این طرح استفاده کنند که توانایی پرداخت هزینه ویزیت را نداشته و نیاز مبرم به ویزیت توسط پزشک داشته باشند.

رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین این بیماران از نظر سنی یا جسمی نباید امکان مراجعه به پزشک را داشته باشند و در شرایط کنونی جامعه و پیشگیری از شیوع کرونا جز گروه‌های حساس و آسیب پذیر باشد.

دکتر ذاکریان افزود: در دومین گام اطلاعات ثبت شده بیماران، مورد بررسی کارشناسان قرار خواهد گرفت و در صورت امکان اطلاع رسانی لازم جهت تعیین وقت ویزیت آنها انجام می‌شود.

وی افزود: پس از اطلاع رسانی لازم به پزشک و بیمار و تعیین وقت ویزیت آنلاین، بیمار و پزشک به کلینیک مجازی بسیج جامعه پزشکی در زمان تعیین شده مراجعه کرده و ویزیت انجام می‌شود.

{jcomments on}