عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد فرارسیدن نیمه شعبان را تبریک گفت

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، فرا رسیدن نیمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت قائم را به عموم مردم بویژه جامعه دانشگاهیان، پرسنل خدوم، اساتید و اعضای هیات علمی و دانشجویان این مجموعه و تمامی منتظران‌ واقعی حضرتش‌ تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: نیمه شعبان خجسته زادروز دوازدهمین ستاره پنهان آل محمد (ص) و نجات دهنده عالم بشریت است. آن امام همامی که برقرارکننده عدل و داد در جهان بشری خواهد بود و تمامی مظلومان و ستمدیدگان و مسلمانان و دینداران جهان در انتظار ظهورش هستند و برای آمدنش دعا می کنند.
وی تصریح کرد: اکنون که در ماه شعبان، آفتابی‌ترین ماه خلقت، ماه شکفتن گل‌های گلستان نبی است؛ ماه خجسته‌زادروز سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع)، قمر بنی‌هاشم ابالفضل‌العباس(ع)، سید‌الساجدین امام زین‌العابدین(ع)، سرو رعنای کربلا حضرت علی‌اکبر(ع) و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت حجه‌‌بن‌الحسن‌ العسگری(عج) قرار داریم با توسل به یکایک این ستارگان آسمان امامت و ولایت و طلب مسئلت از درگاه خالق جهان هستی، ظهور امام زمان حضرت مهدی(عج)، سلامت و عافیت همگان و توان خدمت به همه متولیان در سطوح مختلف مدیریتی و خدماتی و بویژه توان خدمت برای مدافعین سلامت در امر تامین و حفظ سلامت جامعه ، بالاخص در روزهای سخت کرونایی را طلب می نمائیم.