عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

شناسایی ۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در فسا/افزایش مبتلایان به ۹۷ نفر/بهبودی قطعی۲۸ بیمار

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا با تبریک ولادت حضرت امام مهدی (عج) گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۱ بیمار دیگر فسایی، تاکنون ۹۷ مورد ابتلای قطعی به کرونا در شهرستان شناسایی شده است که از این تعداد، ۲۸ بیمار با تلاش کادر درمانی بهبود قطعی یافته اند.
به گزارش وب دا فسا؛ دکتر جلال کریمی با بیان اینکه رده سنی مبتلایان از نوزاد ۹ ماهه تا سالمند ۹۳ ساله و پراکندگی جمعیتی مبتلایان در شهر و روستا می باشد، افزود: ۶۰ نفر از مبتلایان زیر ۵۰ سال و ۳۷  نفر بالای ۵۰ سال سن دارند.
وی اضافه کرد: مردم عزیز همچنان توصیه ها و هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند و از ترددهای غیر ضروری در سطح شهرستان خودداری نمایند و با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و بخصوص رعایت فاصله فیزیکی از دیگران کمک کنند تا زنجیره انتقال این ویروس قطع گردد.
وی از مردم خواست: در صورت داشتن علایم شدید شبیه به سرماخوردگی یا آنفلوانزا به کلینیک بیماریهای تب و تنفسی مراجعه و یا می توانند با سامانه ۴۰۳۰ و یا مرکز مشاوره کرونای دانشگاه به شماره
۰۷۱۵۳۳۱۴۲۰۰ تماس بگیرند.
معاون بهداشت دانشگاه اضافه کرد: از همشهریان تقاضا می شود اطلاعات مربوط به وضعیت سلامتی خود و خانواده را حتی در مواردی که سالم بوده و هیچ گونه علائمی ندارند در سامانه الکترونیکی salamat.gov.ir تا زمان پایان اپیدمی بیماری کووید ۱۹ بصورت متوالی ثبت نمایند.