عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بازدید معاون امور بهداشتی دانشگاه از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی فشم



معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از مرکز خدمات سلامت شبانه روزی فشم بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و به نقل از مرکز بهداشت شمیرانات، دکتر ایاد بهادری منفرد  ۱۸فروردین با همراهی معاون اجرایی معاونت بهداشت از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شبانه روزی فشم بازدید کرد .

بر اساس این گزارش، محوریت این بازدید با هدف اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل شیوع ویروس کووید ۱۹، درمرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شبانه روزی فشم انجام شد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه از تمامی واحدهای این مرکز بازدید و ضمن گفت و گو با پرسنل در جریان روند مشکلات ثبت در سامانه سیب، جمعیت ثبت شده تاکنون و غربالگری های انجام شده قرار گرفت.

در ادامه علی عسگری مسئول مرکز فشم گزارش مفصلی از درصد ثبت و غربالگری کرونا در این مرکز، پایگاه اوشان و ثبت ۱۰۰ درصدی توسط بهورزان هفت خانه بهداشت این منطقه، از شروع و راه اندازی  انجام تست کرونا  با همکاری کارشناسان آزمایشگاه  مرکز فشم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، معاون امور بهداشتی دانشگاه با اشاره به اجرای درست و به موقع طرح جدا سازی اتاق های پایگاه ضمیمه مرکز با در نظر گرفتن مراقبت های مادران، کودکان و واکسیناسیون؛  ضمن قدردانی از تلاشهای پرسنل این مرکز نحوه خدمت رسانی به مردم را مطلوب عنوان کرد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار:۷۷۰۱س.ق