عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تشکیل هشتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری

وبدا; هشتمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور استاندار محترم و مدیران ارشد استانی با محوریت تشریح اقدامات درخصوص کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.
به گزارش وبدا; در هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا آخرین اقدامات درخصوص کرونا در استان مطرح شد و پیرامون مباحث دیگر تصمیم‌گیری شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری در این جلسه به آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: واحدهای صنفی کم خطر از ۲۳ فروردین اجازه فعالیت دارند، لیست مشاغل و زمان فعالیت آن ها توسط دانشگاه علوم پزشکی و اتاق اصناف تهیه و به اطلاع عموم رسانده شود.
اقبال عباسی با اشاره به اینکه تعطیلی اصناف، دانشگاه‌ها و مدارس تا ۳۰ فروردین امسال ادامه دارد، افزود: همچنین تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تنها دو سوم کارمندان بر اساس شیفت‌بندی در محل کار حاضر باشند.
وی با تاکید بر نظارت بر مبادی ورودی و خروجی شهرها، ادامه داد: اصناف رسمی و غیررسمی بدون مجوز اجازه فعالیت ندارند و بازارهای روز محلی در شهرستان‌ها باید تعطیل باشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری بر تعویق کوچ عشایر با توجه به شیوع خطر کرونا به چهارمحال و بختیاری تاکید کرد و گفت: برگزاری جشن‌های اعیاد شبانیه و نیمه شعبان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
عباسی خاطرنشان کرد: افراد غیربومی ساکن استان‌های همجوار که در چهارمحال و بختیاری خانه دارند باید شناسایی شوند لذا مردم مواردی از این دست را با شماره ۱۹۰ در میان بگذارند.