عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

برگزاری وبینار آموزشی با موضوع «مبانی گردآوری، تهیه و تولید محتوای الکترونیکی» ویژه اساتید و مدیران و سرپرست گروه های آموزشی به میزبانی استان لرستان

به دنبال برنامه های معاونت آموزشی دانشگاه در خصوص اهمیت آموزش مجازی در این برهه خاص، در تاریخ ۹۹/۱/۱۷ ساعت ۱۵:۳۰ عصر «وبینار» با میزبانی مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای استان لرستان و با حضور دکتر کیانی معاونت محترم آموزش دانشگاه فنی و حرفه ای و همکاران حوزه ستادی و دکتر الماسی ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای استان لرستان و تیم فناوری و مدیران گروه آموزشکده فنی و حرفه ای پسران خرم آباد با موضوعیت «مبانی گردآوری، تهیه و تولید محتوای الکترونیکی» ویژه اساتید و مدیران و سرپرست گروه های آموزشی برگزار گردید. در این وبینار  توضیحاتی در خصوص نحوه عملکرد در بستر نرم افزاری آنلاین «اسکای روم» داده شد. در ادامه  با در اختیار قرار دادن صدا و تصویر به شرکت کنندگان، امکان پرسش و پاسخ فراهم گردید.
در پایان دکتر کیانی ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان لرستان، از حضور و تلاش های بی وقفه کارکنان خدوم دانشگاه در بسیاری از استان ها تشکر و قدردانی نمودند.