عمومی | موسسه آموزش عالی مهرالبرز

توصیه نامه آموزشی ویژه دانشجویان مهرالبرز، نکاتی در مورد برگزاری کلاس ها و امتحانات

توصیه نامه آموزشی ویژه دانشجویان مهرالبرز

در راستای سیاست های ستادملی مبارزه باکرونا ودستورالعمل ها و سیاست های آموزشی وزارت عتف مبنی بهره مندی هرچه بیشتر ازسیستم یادگیری الکترونیکی برای ارائه خدمات به دانشجویان وهمچنین با توجه به محدودیت های موجود برای مدیریت وپیشگیری ازشیوه ویروس کرونا و تلاش برای مهار وکاهش آسیب های انسانی، موضوع درشورای تحصیلات تکمیلی مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ موسسه مطرح و موارد مشروحه ذیلا" به دانشجویان محترم توصیه می گردد:

۱.      تقویم آموزشی دانشگاه مهرالبرز با توجه با ماهیت الکترونیکی موسسه هیچ تغییری نخواهدداشت و براساس تقویم مصوب و ابلاغی کلیه برنامه ها وخدمات آموزشی درزمان مقرر انجام خواهدشد.

۲.      با توجه به شرایط موجود در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ کلیه کلاس های حضوری به صورت کلاس مجازی برگزار می گردد بدیهی است معاونت آموزشی و فنی موسسه و همچنین اساتید محترم ودستیاران گرامی همه تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت کلاس های مجازی مبذول خواهند داشت.

۳.      از دانشجویان عزیز هم درخواست می گردد که تمهیدات لازم را برای بهره مندی هرچه بیشتر از برنامه کلاس های مجازی قبل ازتشکیل کلاس فراهم آورند.

۴.      حسب درخواست اغلب دانشجویان کلاس های مجازی درطول هفته و در نوبت های عصر (ازساعت ۱۷ الی ۲۰) تنطیم گردیده تا امکان بهره مندی بیشتر دانشجویان فراهم گردد.

۵.      جهت آمادگی هر چه بیشتر دانشجویان برای موفقیت در امتحانات پایان ترم برای کلیه دروس حداقل ۵ کلاس مجازی پیش بینی گردیده که انتظار می رود کلیه دانشجویان درکلاس های مجازی شرکت وحضور فعال داشته باشند.

۶.      برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ احتمالا به صورت مجازی برگزار می گردد که جزئیات آن متعاقبا" به اطلاع خواهد رسید.

۷.      جلسات دفاع برای پایان نامه دانشجویان نیز طبق برنامه والبته به صورت آنلاین برگزار خواهدشد.

۸.      به منظور افزایش تعاملات بیشتر در نیمسال جاری توصیه می گردد دانشجویان عزیز در پرتال حضور پر رنگ تری داشته و با اساتید و دستیاران، تمارین ، پرسش و پاسخ های خود را پیگیری نمایند بدیهی است اساتید گرامی شرایط خاص آموزشی دانشجویان را مد نظر خواهندداشت.

۹.      بدیهی است دانشجویان عزیز با تلاش هر چه بیشتر و با حضور و مشارکت در کلاس های مجازی ،حضور مستمر در پرتال ، حفظ تعامل بیشتر با اساتید و دستیاران می توانند بدون وقفه سنواتی ترم جاری را بدون هیچ نگرانی با موفقیت به پایان برسانند.

باتشکر- معاونت آموزشی مهرالبرز