عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

تلاش برای بهبود شرایط، آرامش روانی و افزایش رضایت‌مندی‌ مردم/قدردانی از همراهی مردم برای در خانه ماندن


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور در روابط عمومی ستاد دانشگاه ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید از زحمات کارکنان این مجموعه به ویژه در دوران بروز بیماری کرونا قدردانی کرد و تعامل همه‌جانبه ارکان هر سیستم را در ارتقای جایگاه آن موثر خواند.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، دکتر رشید حیدری‌مقدم با تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه، از اقدامات مدیر روابط عمومی و همکاران این مجموعه به ویژه در شرایط کنونی قدردانی کرد و اظهار داشت: امروزه رسانه ابزاری قدرتمند برای حاکمیت‌ها محسوب می‌شود و مدیریت درست فضای رسانه کمک‌کننده سازمان است و سرمایه‌گذاری در زمینه تبلیغات، اطلاع‌رسانی و انعکاس اجتماعی مطلوب بسیار بااهمیت است.

وی با اشاره به ارتباط خیلی خوب با مدیریت کلان استان و اصحاب رسانه گفت: با گسترش دانشگاه علوم پزشکی همدان فعالیت‌های روابط عمومی نیز ابعاد بیشتری یافته است و با توجه به اینکه این حوزه از حساسیت‌ ویژه‌ای برخوردار است، انتظار می‌رود اتفاقات مرتبط با حوزه سلامت به صورت روزانه رصد شود.

دکتر حیدری مقدم با تاکید بر اینکه با ابزار امروز نمی‌توان فردا را مدیریت کرد، به‌روز‌شدن آموزش‌ها و در نظر گرفتن آموزش‌های رسانه‌ای و ارتقای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای کسب موفقیت‌های بیشتر در اطلاع‌‍رسانی در ابعاد ملی را خواستار شد.

وی گام برداشتن جهت ارتقای سلامت مردم جامعه را ارزشمند عنوان کرد و موفقیت‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان در مدیریت بیماری کرونا را مرهون کار جمعی، ثبات در مدیریت، همدلی و اقدامات سالهای اخیر ازجمله امکانات و تجهیزات فراهم شده در طرح تحول سلامت، ساختار شبکه هوشمند و توجه به مراکز بهداشتی درمانی و کلینیک‌ها دانست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه همدلی و همگرایی مجموعه روابط عمومی را دلیل موفقیتهای کنونی خواند و گفت: تعریف جایگاه مناسب افراد در سیستم و همسو‌گرایی برای دستیابی به اهداف سازمانی از عوامل  ایجاد فضای مطلوب در محیط کار است.

*قدردانی از همراهی مردم برای در خانه ماندن

وی مشارکت مردم و همراهی آنان برای در خانه ماندن را به ویژه در سیزدهم فروردین‌ماه فراتر از انتظار دانست و از فعالیت‌های جهادی همه مردم استان ازجمله خیرین، نیروهای جهادی و کادر درمانی قدردانی کرد و گفت: بعد از شکست کرونا در مراسمی در سطح ملی از همه زحمت‌کشان این حوزه تجلیل خواهد شد.

دکتر حیدری‌مقدم در پایان خاطر‌نشان کرد که در جایگاه هیات رئیسه دانشگاه برای بهبودشرایط و ایجاد آرامش روانی تلاش می‌شود تا احساس رضایت از ادای دین به مردم فراهم شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز با اشاره به ارزشمندی تجارب حاصل از فعالیت در دانشگاه از فعالیت خستگی‌ناپذیر کارکنان روابط عمومی دانشگاه به ویژه در شرایط بروز بیماری کرونا قدردانی کرد.

دکتر محمد طاهری حضور در مجموعه دانشگاه که تعامل خوبی بین رئیس دانشگاه با همه کارکنان برقرار است را مایه مباهات دانست و ابراز امیدواری کرد که بیماری کرونا به لطف خداوند متعال سپری شود.

وی با اشاره به موفقیت‌های روابط دانشگاه ازجمله افزایش تولیدات روابط عمومی در حوزه اخبار، اینفوگرافی، کارهای گرافیکی و حوزه سمعی‌بصری و تبلیغات و تعامل خوب با رسانه‌ها ابراز امیدواری کرد که بیش از پیش به سمت و سوی ارتقا و حفظ صیانت دانشگاه گام برداریم.

در این نشست کارکنان روابط عمومی نیز از نگاه ویژه دکتر حیدری‌مقدم به روابط عمومی دانشگاه در مقاطع مختلف قدردانی کرد و آرزو کردند که با همدلی هر چه بیشتر حضور موثر روابط عمومی دانشگاه در آگاهی‌رسانی و تعامل هر چه بیشتر کارکنان این مدیریت را شاهد باشیم تا عملکرد سازمان به بهترین شکل منعکس شود و با راهنمایی‌های رییس دانشگاه در پیشبرد  اهداف گام برداریم./ع