عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بازدید معاون درمان دانشگاه از روند خدمات رسانی به بیماران سکته مغزی در بیمارستان رضوی

جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه مبارزه با کرونا با حضور در بیمارستان رضوی از روند اجرای کد ۷۲۴ و خدمات رسانی به بیماران سکته مغزی بازدید کرد.

دکتر شاپور بدیعی در حاشیه این بازدید در گفتگو با وب دا، ضمن قدردانی از رییس بیمارستان رضوی و مجموعه آستان قدس رضوی در حمایت و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خدمات رسانی به بیماران سکته مغزی با کد ۷۲۴ اظهار کرد: با توجه به اینکه بیمارستان قائم(عج) به عنوان یکی از مراکز خط مقدم درمان بیماران کرونایی مشخص شده است به همین منظور بیمارستان رضوی به عنوان مرکز درمانی معین اجرای کد ۷۲۴ تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در این مرکز خدمات با شرایط و کیفیت بسیار مناسبی به بیماران ارائه می شود تصریح کرد: در اورژانس بیمارستان رضوی نیز تریاژ بیماران تنفسی و غیر تنفسی تفکیک شده است تا آسیبی به دیگر بیماران وارد نشود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: اعضای هیات علمی و دستیاران گروه مغز و اعصاب دانشگاه نیز برای خدمات رسانی به بیماران در بیمارستان رضوی مستقر شده اند.

دکتر بدیعی اجرای کد ۷۲۴ را اقدامی مهم در نجات جان بیماران سکته مغزی و باز نمودن عروق مغزی عنوان کرد و گفت :با اجرای این کد از عوارض جسمانی ناشی از سکته مغزی در بیماران جلوگیری می شود.

دکتر بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد صبح امروز به همراه جمعی از مدیران این حوزه با حضور در بیمارستان رضوی ضمن بازدید از بخش های بستری، اورژانس و اتاق های عمل از همکاری و همراهی رییس و مدیر این مرکز در جهت خدمات رسانی به بیماران سکته مغزی قدردانی کرد.

{jcomments on}