عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

اطلاعیه در خصوص نحوه حضور و فعالیت کارکنان دانشگاه از روز شنبه ۱۶ فروردین


باسمه تعالی


معاونین محترم، مدیران واحدها و روسای دانشکده ها و آموزشکده ها
با سلام و آرزوی سلامتی برای کلیه همکاران عزیز، بدینوسیله به استحضار می رساند که بر اساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه و در راستای سیاست های کلی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، وضعیت فعالیت کارکنان دانشگاه ( غیر آموزشی)  از روز شنبه شانزدهم فروردین ماه سال جاری تا اطلاع ثانوی به شرح زیر می باشد:

۱- فعالیت کارکنان دانشگاه از روز شنبه ۹۹/۱/۱۶ در قالب شیفتی و با حضور یک سوم همکاران در دانشگاه انجام خواهد شد که هر شیفت به صورت یک روز کار و دو روز دور کاری در نظر گرفته شده است و تا اطلاع ثانوی به همین شکل ادامه خواهد یافت.
تبصره :  کارکنان شاغل در سازمان مرکزی و دانشکده ها و آموزشکده های  که محل سکونت آنها خارج از شهر تهران است می توانند با هماهنگی مدیر واحد مربوطه  از طریق دور کاری وظایف محوله را انجام دهند.
۲- ساعت کار در روزهای کاری به صورت یکسره از ۸ صبح الی ۱۳ است که جهت حفظ سلامت کارکنان، سالن غذاخوری نیز تعطیل خواهد بود.
۳- هر یک از همکاران که در دوره تعطیلات، خود یا دیگر نزدیکانشان به این بیماری مبتلا شده اند، قبل از حضور باید موضوع را به مدیر مستقیم خود اطلاع دهند.
۴- به منظور حفظ سلامت خود و همکاران در محل کار از ماسک استفاده نمایید و فاصله دو متری را رعایت فرمایید.
۵- برای اطمینان از ارائه خدمات مناسب در روزهای کاری، لازم است معاونین دانشگاه، مدیران واحدها در سازمان مرکزی فهرست افراد هر یک از شیفت های کاری را سریعاً تهیه و تا پایان وقت اداری شنبه ۹۹/۱/۱۶ به امور اداری ارسال نمایند.
در دانشکده ها و اموزشکده فهرست شیفت کاری به امور اداری اموزشکده و استان ارسال گردد.
۶- کارکنانی که نخواهند در روز شیفت کاری در محل کار حاضر شوند برای آن روز از مرخصی استحقاقی استفاده نمایند.
بدیهی است که در صورت اتخاذ هر گونه تصمیمی توسط ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا که سبب تغییر در این برنامه گردد، متعاقباً به اطلاع همکاران عزیز خواهد رسید.
لازم به ذکر است کلیه همکاران بایستی اطلاعات سلامت خود را در سامانه salamat.gov.ir ثبت نمایند.

معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع