عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

برای قطع یکی از مهم‌ترین زنجیره‌های انتقال کرونا، مردم سیزده‌بدر را در خانه‌هایشان بمانند

برای قطع یکی از مهم‌ترین زنجیره‌های انتقال کرونا، مردم سیزده‌بدر را در خانه‌هایشان بمانند
وبدا; معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس کارگروه آموزش، پیشگیری و مقابله با بیماری کووید۱۹ گفت: فردا روز بسیار حساس و سرنوشت‌سازی است، اگر همه دست به دست هم دهیم و از خانه‌هایمان بیرون نرویم یکی از مهم‌ترین زنجیره‌های انتقال کرونا ویروس قطع و این بیماری در آینده نزدیک کنترل می‌شود.
به گزارش وبدا; دکتر اکبر سلیمانی امشب در برنامه تلویزیونی آرنگ بهار صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: حتی اگر یک نفر از جمعیت حدود یک میلیون نفری چهارمحال و بختیاری هشدارها درخصوص کرونا و لزوم در خانه ماندن را رعایت نکند به دیگران نیز آسیب می‌زند.
وی تاکید کرد: آسیب به دیگران مصداق تهدید سلامت عمومی و جرم است که پیگرد قانونی دارد، حال اگر این تهدید سلامت عمومی منجر به بیمار شدن فرد و یا حتی مرگ کسی شود قتل محسوب خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس کارگروه آموزش، پیشگیری و مقابله با بیماری کووید۱۹ عنوان کرد: شیوع کرونا این روزها چندان بد هم نیست، این موقعیت می‌تواند به یک فرصت تبدیل شود تا کنار خانواده باشیم، مطالعه کنیم، آموزش ببینیم و...
دکتر سلیمانی خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا می‌شود نگران بیماری کرونا نباشند، اگر هر کسی موارد بهداشتی را به خوبی رعایت کند هیچ اتفاقی برایش رخ نخواهد داد.